Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Vad gjorde ni? Du suger som inte hittar jävla lantis.

Haha seriöst helt fucking omöjligt. Körde asmycket fel i en liten jävla hyrbil, vi kom in till stan 20.00, parkerade åt helvete långt bort 20.45.

Men nu är vi här! Pazo köpte asmycket för 1200, bara mixern såg jag igår på blocket för 2000.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag plockar fram hawaiiskjortan blir det lite exotisk stämning.

GUHU!

ROLI!!!

xD

haha.. 😛

😛

Nemän finns ju två olika "standard" stämningar. Antingen G C E A eller en som är A D F# B.

För jag blev lite osäker ifall jag kör med den som man brukar ha. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha seriöst helt fucking omöjligt. Körde asmycket fel i en liten jävla hyrbil, vi kom in till stan 20.00, parkerade åt helvete långt bort 20.45.

Men nu är vi här! Pazo köpte asmycket för 1200, bara mixern såg jag igår på blocket för 2000.

Så det var det ni skulle göra vid Mariatorget?

Link to comment
Dela på andra sajter

Får bara svaret på spotify att "this view is not available in offline mode", och sen ska jag logga ut och logga in igen, och det funkar ändå inte. Gillar du den där musiken?

Konstigt. Var ju ett tag som Spotify låg nere men det var ju typ två veckor sedan. Och du e säker på att du har internetkoppling? 😛 Nemän, testa installera om det då.

Edit, jo jag gillar den musiken och antar att du inte gör det.. eftersom du ställde den frågan. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Konstigt. Var ju ett tag som Spotify låg nere men det var ju typ två veckor sedan. Och du e säker på att du har internetkoppling? 😛 Nemän, testa installera om det då.

Edit, jo jag gillar den musiken och antar att du inte gör det.. eftersom du ställde den frågan. xD

Installera om? Ska jag installera av då först? Hur gör jag sen? Musiken är skitbra om detta funkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Installera om? Ska jag installera av då först? Hur gör jag sen? Musiken är skitbra om detta funkar.

Jag antar att du testat starta om programmet, datorn. Isåfall:

Gå in på kontrollpanelen under start, sedan Lägg till/ta bort program eller om det står Program och Funktioner.

När du e klar så går du in på https://www.spotify.com/se/download/windows/ och hämtar ner programmet till datorn igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Linnéstaden!

Har en tjejkompis där som jag varit hos några gånger, så har kanske sätt dig debatt! 😛 Har du brunt hår?! Isåfall har jag sätt dig! 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag antar att du testat starta om programmet, datorn. Isåfall:

Gå in på kontrollpanelen under start, sedan Lägg till/ta bort program eller om det står Program och Funktioner.

När du e klar så går du in på https://www.spotify.com/se/download/windows/ och hämtar ner programmet till datorn igen.

Tack. Ska prova på en gång. Hoppas det funkar, för annars måste dinbats bränna plattor åt mej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänkte åka och hälsa på en kompis i Luxembourg helt utan att han vet om det. Kan man göra så? Bara ringa på...

Tänkte mig en förklädnad, även om det inte blir lätt liksom...

Tänkte mig en hatt och en röd mustasch och annorlunda glasögon.

Samt kanske färger på kläder som jag aldrig skulle valt,

vilket innebär färgglada kläder. Det har jag aldrig.

Klär mest i svart och vitt.

Vi har inte setts på mer än 15 år...

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...