Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)
haha.. en gammal spegel köpt för 400kr men är värd 25000kr

Jag skulle ha sålt den på en gång och köpt en sjysst synt.

...kollar vidare på antik rundan 🙂

Silverfatet då! 200 000!

EDIT: Fakultet!

Redigerat av Dingbats
Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Alternativet är att dingbats bränner en cd i månaden med det bästa han köper och skickar över.

Gör jag gärna! Vet bara inte hur väl våra musiksmaker stämmer överens.

Postat
Gör jag gärna! Vet bara inte hur väl våra musiksmaker stämmer överens.

Har ju fått en del tips från dej, animal collective m fl. Sen gillar vi ju steely dan båda två. Försöker bara hänga med.

Postat

Det var nån som tyckte att jag hade blivit så smal så jag vägde mej idag. Vägde mina vanliga 104 kg dock. Vad väger ni?

Postat
Så himla slickt och dant.

Det är det som säjs. I själva verket är det groovemusik. Man måste bara lyssna lite noggrannare.

Postat
Jaså? jaha.. men då måste jag få ner fettprocenten till typ 10, får hårdträna hela helgen 😆

På dig eller maten?

Gå ned till 9% iaf, inte under 7...

Postat

GAAAAH dessa facebookinbjudningar:

alla vi som...blablabla

alla vi som...blablabla alla vi som...blablabla alla vi som...blablablaalla vi som...blablabla alla vi som...blablabla alla vi som...blablablaalla vi som...blablabla alla vi som...blablabla alla vi som...blablablaalla vi som...blablabla alla vi som...blablabla alla vi som...blablablaalla vi som...blablabla alla vi som...blablabla alla vi som...blablabla

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.