Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Satt och lyssnade på ett random album på spottan med skön gitarrmusik. Och så blev det lite rytmiskt och saxofon kom in och solade. Det lät bara mer och mer som porrfilmsmusik... så jag fick gå och sänka musiken för att grannarna inte skulle tro nått dumt liksom! xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Herrejävlar va jag kommer äga på mekaniktentan imorn! 😱 Har aldrig känts så bra inför en tenta under utbildningen hitills.

För me Termodynamiken vi hade i Måndags så anmälde jag mig till omtentan redan innan själva tentan.. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Man får en vänförfrågan på fejjan. Så tackar man ja. Sedan kommer rutan upp igen och frågar om jag vill bli kompis. Så tackar jag ja, och så står det.. "Du är redan vän med..."... VAD FAN VILL DEN LIKSOM! xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

En kompis statusuppdatering:

"Att förstå hur tjejer tänker är ungefär lika lätt som att skriva en doktorsavhandling i nanovetenskap och sedan översätta den till ryska på fyllan.."

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

The kind of 35mm cameras used in movies are very expensive; you can't even buy them but they are worth an average of $500,000....Now for Imax, they use an even bigger and more expensive format; 65mm. I can't even give you a price range on them, but you can imagine them being quite a bit more expensive.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...