Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Jag är inte jätteberest, men jag vene direkt om jag är sugen på solsemester. Vill absolut inte hålla på och backpacka i Asien som alla verkar göra, inte heller åka runt i östeuropa. Länder jag varit i är:

Norge

Danmark

Tyskland

Spanien

Bulgarien

USA

Sen har jag åkt igenom Frankrike och även mellanlandat där, varit i Andorra över en dag samt varit en snabbis i Luxemburg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, England, Irland, Spanien, Grekland, Turkiet, Kanada.

Räknar inte flygplatser och fem minuters gränskorsningar och sånt.

MÄÄÄÄÄÄÄHHHH!! xD 🙁😑😑

Good for you. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte jätteberest, men jag vene direkt om jag är sugen på solsemester. Vill absolut inte hålla på och backpacka i Asien som alla verkar göra, inte heller åka runt i östeuropa. Länder jag varit i är:

Norge

Danmark

Tyskland

Spanien

Bulgarien

USA

Sen har jag åkt igenom Frankrike och även mellanlandat där, varit i Andorra över en dag samt varit en snabbis i Luxemburg.

ORKA! Vad e det för fel på alla! xD Era rika as. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill nog egentligen bara åka till Kanada och USA när jag tänker efter. Skulle väl kunna tänka mig att åka till Alperna och så och hade inte sagt nej till att åka ett par veckor till Grekland men ingenting jag längtar efter eller skulle betala för. England hade väl funkat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grymt! 😑 Får hoppas på det då.

Avslutade dom me den klassiska frågan:

-"och är det något som du INTE är så bra på?"

xD

Dom avslutade inte med den, men ja, den kom upp. 😑 Borde sagt något i stil med "Jag tenderar att jobba för hårt". xD

Link to comment
Dela på andra sajter

ORKA! Vad e det för fel på alla! xD Era rika as. 😑

Äruvet maneju lite värdsvan åsådär, Sverige eju rätt litet åså. 😄

😑 Nä men du borde verkligen ut och se dig om! Åk till typ Japan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur var det i Irland Dingis?

Jag var där PÅ Irland mellan nian och ettan med familjen, vi bodde i en stuga utanför nån småstad. Det var grönt och får och smala vägar. Dublin var rätt lame, det är småstäderna som är nåt att ha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom avslutade inte med den, men ja, den kom upp. 😑 Borde sagt något i stil med "Jag tenderar att jobba för hårt". xD

haha. sedär. 😑 Men vad svarade du då?

"-mja, mjo,... har ett svårt beroende..... finns en.... ehm.. tråd på ett... eh.. forum.."

 

"-Va? vaddå?"

 

"-Nej, var inget, nemän jag gungar väl ofta på stolen vilket kanske inte e så pra. xD"

Link to comment
Dela på andra sajter

Gött micke, håller tummarna 😑

Charlotte fick förresten jobbet hon var på intervju på i förrgår, så nu ska hon flytta till jönköping när jag flyttar härifrån god damn it xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland, Spanien Colombia, Mexico.

Sen när vi drog te spanien så åkte vi buss å Var i Frankrike, luxemburg, Belgien och Andorra på vägen ner. Käkade/Pissade i Luxemburg så den borde iaf räknas.

Mäh, i så fall räknas min luxemburg med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gött micke, håller tummarna 😑

Charlotte fick förresten jobbet hon var på intervju på i förrgår, så nu ska hon flytta till jönköping när jag flyttar härifrån god damn it xD

Hon är rätt snygg 😑 //facebookstalker

Link to comment
Dela på andra sajter

haha. sedär. 😑 Men vad svarade du då?

"-mja, mjo,... har ett svårt beroende..... finns en.... ehm.. tråd på ett... eh.. forum.."

 

"-Va? vaddå?"

 

"-Nej, var inget, nemän jag gungar väl ofta på stolen vilket kanske inte e så pra. xD"

Typ. xD

Nej, men jag sa att jag inte var så kunnig på Javascript och jQuery än, men att jag skulle vilja djupdyka in i det och lära mig mer. Ledordet för intervjun var "utvecklas", jag försökte få fram att jag ville gå vidare med mina kunskaper, utvecklas och prova nya saker. Kändes vettigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var där PÅ Irland mellan nian och ettan med familjen, vi bodde i en stuga utanför nån småstad. Det var grönt och får och smala vägar. Dublin var rätt lame, det är småstäderna som är nåt att ha.

Jasså du var På Irland. Så ni badade inget? guhu. 😑

Irland ska jag åka till nån gång. Verkar sjukt mys och härlig natur. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Typ. xD

Nej, men jag sa att jag inte var så kunnig på Javascript och jQuery än, men att jag skulle vilja djupdyka in i det och lära mig mer. Ledordet för intervjun var "utvecklas", jag försökte få fram att jag ville gå vidare med mina kunskaper, utvecklas och prova nya saker. Kändes vettigt.

UUUUsch vad jag hatar företagsjargong osv!

Link to comment
Dela på andra sajter

Typ. xD

Nej, men jag sa att jag inte var så kunnig på Javascript och jQuery än, men att jag skulle vilja djupdyka in i det och lära mig mer. Ledordet för intervjun var "utvecklas", jag försökte få fram att jag ville gå vidare med mina kunskaper, utvecklas och prova nya saker. Kändes vettigt.

Okej. 😑 Det lät vettigt. Do er dukti Mike. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, England, Irland, Spanien, Grekland, Turkiet, Kanada.

Räknar inte flygplatser och fem minuters gränskorsningar och sånt.

Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, England, Österrike, Schweiz, Italien, Frankrike, Indien, Nepal, Thailand, Singapore, Indonesien, Australien, Nya Zeeland, Fiji, USA, Japan.

Oj, trodde inte det var så många... 😑

Edit: Glömde

Redigerat av Gote
Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, England, Österrike, Schweiz, Italien, Frankrike, Indien, Nepal, Thailand, Singapore, Indonesien, Australien, Nya Zeeland, Fiji, USA.

Oj, trodde inte det var så många... 😑

😄🙁😳😳

😑 .....

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

😳😳😳😳

:rolleyes: .....

😳

Jag och tjejen flög jorden runt när vi slutade plugga, och sen har det blivit några tjänsteresor på det. 😄

Innan dess var det bara Norden och Tyskland.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, England, Österrike, Schweiz, Italien, Frankrike, Indien, Nepal, Thailand, Singapore, Indonesien, Australien, Nya Zeeland, Fiji, USA, Japan.

Oj, trodde inte det var så många... :rolleyes:

Edit: Glömde

Konsultjävel! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...