Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Lagade till Chicken-nuggets nyss och fann ett blont hårstrå på en av dom.. 😮

Så för att kunna äta det här så föreställer jag mig nu en djävligt het blondin som har packat ner mina nuggets. 😛

När jag hittar sånna där mörka krulliga hårstrån i maten, brukar jag tänka att det nog är en het negress som lagat den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte hur travsport kan vara så jävligt händelserikt och actionfyllt.. xD

Typ 7 hästar har dött senaste året och nu har en snubbe kraschat sig medvetslös.. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillbaka från arbetsintervjun btw. Gick skitbra. 😄 Får svar om några veckor...

Grymt! 🙂 Får hoppas på det då.

Avslutade dom me den klassiska frågan:

-"och är det något som du INTE är så bra på?"

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lite konstigt ändå att trots att jag bara pluggar ett par tre dar i veckan och då bara två timmar, så känns det som att man är extra ledig fredag lördag söndag. Typ att man inte får plugga då och att det inte gör nåt om man bara sitter och dräller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lite konstigt ändå att trots att jag bara pluggar ett par tre dar i veckan och då bara två timmar, så känns det som att man är extra ledig fredag lördag söndag. Typ att man inte får plugga då och att det inte gör nåt om man bara sitter och dräller.

Men shit va soft! xD

Pluggade inte du tekniskt basår? Eller var det bara nån mattekurs?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men shit va soft! xD

Pluggade inte du tekniskt basår? Eller var det bara nån mattekurs?

Alltså det är ju tekniskt båsar, men jag hoppar ju fysiken så då är det bara matte. Så det är ju superchill. Fast förra terminen gick jag kemin också, men det var bara 9 hp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså det är ju tekniskt båsar, men jag hoppar ju fysiken så då är det bara matte. Så det är ju superchill. Fast förra terminen gick jag kemin också, men det var bara 9 hp.

Varför hoppa fysiken då? E det för att du skulle fortsätta me enbart matte senare och inte behöver fysiken?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför hoppa fysiken då? E det för att du skulle fortsätta me enbart matte senare och inte behöver fysiken?

Mm, och jag är 90% säker på att allting inte kommer skita sig med behörighet för att jag hoppar den 😄 Det får gå 🙂 Pallar verkligen inte plugga nåt helt meningslöst i ett helt år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla tjejer blir typ automatiskt ganska snygga i mörka strumpbyxor. Och då menar jag ganska; inte supersnygga men aldrig fula heller.

Alla tjejer blir oxå automatiskt snyggare me smink. Fast tjejer kan vara snygga utan också tycker jag. Bara ovant att se, eftersom man typ aldrig få se det. Men när jag bodde me tjejerna såg man ju dom utan smink ibland och dom ser väldigt annorlunda ut alltså. Sötare, när man får se hur dom "egentligen" ser ut. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

JAG VILL UTOMLANDS FFS!!

Har aldrig varit på solsemester.. 🙂

Jag har aldrig varit på solsemester, men jag har varit utomlands ändå... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig varit på solsemester, men jag har varit utomlands ändå... 😑

Måste inte vara solsemester iofs, bara nånstans. Har bara varit i Paris när jag var 10. 😑

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Men jäklar va jag ska resa om några år när jag jobbar. 😑 Egypten, grekland, Spanien, Island, England, Längstaland osv. 😑

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, förrutom Norge, Danmark. 😑 För dom e ju så roliga länder oxå. xD

Stackars fan.

Snart kommer jag posta ett inlägg med alla länder jag har vart i, men jag gör det inte i samma inlägg för att inte vara svinig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...