Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Jag drömde att jag hade raklödder runtom i ansiktet efter att jag hade rakat mig och sedan nör jag torkat väck det så tog det några sekunder innan raklöddret uppstod igen ur porerna i ansiktet. Som pojken med guldbyxorna (tv-serie på 1800-talet), det tog aldrig slut.

Frukost nyss följt av lunch o snart middag.

Überkomprimerat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Jag drömde att jag hade raklödder runtom i ansiktet efter att jag hade rakat mig och sedan nör jag torkat väck det så tog det några sekunder innan raklöddret uppstod igen ur porerna i ansiktet. Som pojken med guldbyxorna (tv-serie på 1800-talet), det tog aldrig slut.

Frukost nyss följt av lunch o snart middag.

Überkomprimerat!

Den har jag läst, fast i min version handlade den inte om raklödder.

Link to comment
Dela på andra sajter

försökte få arbetsförmedlingen att lösa flytten av själva det fysiska jaget, men de ville inte hjälpa till med det. Funderar på att stänga in mig i en flyttkartong och åka med i lastbilen xD

Link to comment
Dela på andra sajter

försökte få arbetsförmedlingen att lösa flytten av själva det fysiska jaget, men de ville inte hjälpa till med det. Funderar på att stänga in mig i en flyttkartong och åka med i lastbilen xD

Äh, för ett sexpack får du sitta framme i hytten. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Lagade till Chicken-nuggets nyss och fann ett blont hårstrå på en av dom.. 😮

Så för att kunna äta det här så föreställer jag mig nu en djävligt het blondin som har packat ner mina nuggets. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...