Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag drömde att jag hade raklödder runtom i ansiktet efter att jag hade rakat mig och sedan nör jag torkat väck det så tog det några sekunder innan raklöddret uppstod igen ur porerna i ansiktet. Som pojken med guldbyxorna (tv-serie på 1800-talet), det tog aldrig slut.

Frukost nyss följt av lunch o snart middag.

Überkomprimerat!

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Nu ska jag bajsa, kissa (samtidigt eller troligen några sekunder innan), käka nudlar, svara på danskens pm, sen vetjante!

Postat
Jag drömde att jag hade raklödder runtom i ansiktet efter att jag hade rakat mig och sedan nör jag torkat väck det så tog det några sekunder innan raklöddret uppstod igen ur porerna i ansiktet. Som pojken med guldbyxorna (tv-serie på 1800-talet), det tog aldrig slut.

Frukost nyss följt av lunch o snart middag.

Überkomprimerat!

Den har jag läst, fast i min version handlade den inte om raklödder.

Postat

försökte få arbetsförmedlingen att lösa flytten av själva det fysiska jaget, men de ville inte hjälpa till med det. Funderar på att stänga in mig i en flyttkartong och åka med i lastbilen xD

Postat
försökte få arbetsförmedlingen att lösa flytten av själva det fysiska jaget, men de ville inte hjälpa till med det. Funderar på att stänga in mig i en flyttkartong och åka med i lastbilen xD

Äh, för ett sexpack får du sitta framme i hytten. 😮

Postat
Äh, för ett sexpack får du sitta framme i hytten. 😛

Jaså? jaha.. men då måste jag få ner fettprocenten till typ 10, får hårdträna hela helgen 😮

Postat
haha, visst. du kommer eller? 😮

Ja, tänkte jag kunde göra en Fidden då. krypa ner i kartong och skickas dit. xD

Postat

Lagade till Chicken-nuggets nyss och fann ett blont hårstrå på en av dom.. 😮

Så för att kunna äta det här så föreställer jag mig nu en djävligt het blondin som har packat ner mina nuggets. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.