Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
hmm... jaaaa... Elektronerna går från minus till plus. Men man skriver ju alltid strömmen å spänningen går från plus till minus eftersom de var nån vedertagen praxis som var lättare att fatta.

Så ja.. beror på vilken ström du menar 🙂

mjo, det är det där som gör det hela så jobbigt... man tror att man är indie och går mot strömmen, men så är alla andra också det, så det enda sättet att gå mot strömmen är att vara en riktig svensson.. typ xD

Postat
eller minus till plus. fan har glömt vilket håll strömmen går åt xD

Usch, får "wipe"-flashbacks från en raid-dunga i WoW. 🙂

</nerd>

Postat
mjo, det är det där som gör det hela så jobbigt... man tror att man är indie och går mot strömmen, men så är alla andra också det, så det enda sättet att gå mot strömmen är att vara en riktig svensson.. typ xD

Tjena svenne! 🙂

Postat

Nähä! Det går att vara indieindieindieundergroundalternativindieunderground också.

Postat

Jag ska korrekturläsa noveller.

Jag ska skriva ny novell.

Jag ska installera Cubase, Wavelab Lite & Clean från Steinberg och med dongel.

Jag ska peta med layouter för olika cd-s.

Jag ska hämta tvätten.

Jag ska laga mat.

Jag ska skita.

Jag ska göra i ordning i köket så de lätt kommer till för reparation imorgon eller när det nu blir...

Men först ska jag lyssna på olika ljudklipp på elgitarrer.

Tycker det är stor skillnad faktiskt, men det tyckte jag inte förut.

Man får ett tränat öra.

Jag tycker Camilla Läckbergs deckare på teve är svårbegripliga.

Hur kunde t.ex. den feta kvinnan låta mamman köra ihjäl sig i bilen

och sedan levde den ihjälkörda mamman flera decennier senare.

Postat

är sidorna av wellpapp är de ganska stela och hårda. tycker snarare det har varit ganska soft, men också ganska skört eftersom man inte vet när allt delas. Lite som bibelpapper.

Postat

MEN FAN!

När man inte citerar, blir man nästan alltid ninjad.

När man citerar, visar det sig nästan alltid att man inte behövde göra det, eftersom ingen varit framme med ninjasvärdet.

Postat
MEN FAN!

När man inte citerar, blir man nästan alltid ninjad.

När man citerar, visar det sig nästan alltid att man inte behövde göra det, eftersom ingen varit framme med ninjasvärdet.

Motbevis?

Postat
Jorå. Det är ju inte så att det mest indie som finns är Pavement och alternativet är Coldplay.

coldplay var lite indie från början 🙂

Postat
Är det därför min ena boll har blivit större än den andra?

Har du lite tur kommer den andra bollen och själva piddevippen (kuken) snart att matcha.

Postat

dingbats är minst indie, för han lyssnar bara på musik med indie-cred och blir liksom styrd åt ett visst håll av alla listor på pitchfork och sånt som jag inte ens vet vad det är.

Postat
Vet inte, men igår kväll var det bara 8. Grannarna som förmodligen hade öppet ventiler eller fönster hade nog f*n minusgrader inne, det var ju därför det var/är så kallt här.

Du måste bli vän med dina grannar. Har en dam i trapphuset som ger mej bullar när hon bakar för att jag går ut med hennes sopor. Hon är fö släkt med palmepolisen ölvebro som hälsar på henne ibland.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.