slejnard Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 HEJ SLEJ 🙂 Hej Palloschko! 😄 premiärskitit för året på jobbet
Pazo Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Hej Palloschko! 🙂 premiärskitit för året på jobbet FAN VA GOTT! 😄
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 hmm... jaaaa... Elektronerna går från minus till plus. Men man skriver ju alltid strömmen å spänningen går från plus till minus eftersom de var nån vedertagen praxis som var lättare att fatta.Så ja.. beror på vilken ström du menar 🙂 mjo, det är det där som gör det hela så jobbigt... man tror att man är indie och går mot strömmen, men så är alla andra också det, så det enda sättet att gå mot strömmen är att vara en riktig svensson.. typ xD
Pico Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 eller minus till plus. fan har glömt vilket håll strömmen går åt xD Usch, får "wipe"-flashbacks från en raid-dunga i WoW. 🙂 </nerd>
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Hej Palloschko! 🙂 premiärskitit för året på jobbet Måste varit jobbigt att hålla sig 7 dagar.
Pazo Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 mjo, det är det där som gör det hela så jobbigt... man tror att man är indie och går mot strömmen, men så är alla andra också det, så det enda sättet att gå mot strömmen är att vara en riktig svensson.. typ xD Tjena svenne! 🙂
Dingbats Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 mjo, det är det där som gör det hela så jobbigt... man tror att man är indie och går mot strömmen, men så är alla andra också det, så det enda sättet att gå mot strömmen är att vara en riktig svensson.. typ xD Nähä! Det går att vara indieindieindieundergroundalternativindieunderground också.
SadamJR Postat 7 januari 2010 Trådstartare Postat 7 januari 2010 Well Well Well'o'well'o'pap pap pap 5 sidor att läsa ifatt.
SadamJR Postat 7 januari 2010 Trådstartare Postat 7 januari 2010 Krävs det inte väldigt många bananer för att kola av dem? Nä, bara två, bananer i pyjamas.
Pazo Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Nähä! Det går att vara indieindieindieundergroundalternativindieunderground också. Nej
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Jag ska korrekturläsa noveller. Jag ska skriva ny novell. Jag ska installera Cubase, Wavelab Lite & Clean från Steinberg och med dongel. Jag ska peta med layouter för olika cd-s. Jag ska hämta tvätten. Jag ska laga mat. Jag ska skita. Jag ska göra i ordning i köket så de lätt kommer till för reparation imorgon eller när det nu blir... Men först ska jag lyssna på olika ljudklipp på elgitarrer. Tycker det är stor skillnad faktiskt, men det tyckte jag inte förut. Man får ett tränat öra. Jag tycker Camilla Läckbergs deckare på teve är svårbegripliga. Hur kunde t.ex. den feta kvinnan låta mamman köra ihjäl sig i bilen och sedan levde den ihjälkörda mamman flera decennier senare.
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 är sidorna av wellpapp är de ganska stela och hårda. tycker snarare det har varit ganska soft, men också ganska skört eftersom man inte vet när allt delas. Lite som bibelpapper.
SadamJR Postat 7 januari 2010 Trådstartare Postat 7 januari 2010 och debatt ska alltid få trubbel.. 🙂 Debatt är trubbel.
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Debatt är trubbel. är han skriven av olle adolfsson?
Dingbats Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Nej Jorå. Det är ju inte så att det mest indie som finns är Pavement och alternativet är Coldplay.
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 MEN FAN! När man inte citerar, blir man nästan alltid ninjad. När man citerar, visar det sig nästan alltid att man inte behövde göra det, eftersom ingen varit framme med ninjasvärdet.
Dingbats Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 MEN FAN! När man inte citerar, blir man nästan alltid ninjad. När man citerar, visar det sig nästan alltid att man inte behövde göra det, eftersom ingen varit framme med ninjasvärdet. Motbevis?
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Jorå. Det är ju inte så att det mest indie som finns är Pavement och alternativet är Coldplay. coldplay var lite indie från början 🙂
SadamJR Postat 7 januari 2010 Trådstartare Postat 7 januari 2010 Är det därför min ena boll har blivit större än den andra? Har du lite tur kommer den andra bollen och själva piddevippen (kuken) snart att matcha.
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Jag och pazo är mest indie, för vi lyssnar på lady gaga.
Pazo Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 im your biggest fan ill follow you until you love me.. papa paparazzi 🙂
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 dingbats är minst indie, för han lyssnar bara på musik med indie-cred och blir liksom styrd åt ett visst håll av alla listor på pitchfork och sånt som jag inte ens vet vad det är.
SadamJR Postat 7 januari 2010 Trådstartare Postat 7 januari 2010 Vet inte, men igår kväll var det bara 8. Grannarna som förmodligen hade öppet ventiler eller fönster hade nog f*n minusgrader inne, det var ju därför det var/är så kallt här. Du måste bli vän med dina grannar. Har en dam i trapphuset som ger mej bullar när hon bakar för att jag går ut med hennes sopor. Hon är fö släkt med palmepolisen ölvebro som hälsar på henne ibland.
Recommended Posts