Pazo Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 jag anar att pazo kanske inte riktigt gillar människan som skrev den där statusen, och att det egentligen är där skon klämmer xD Nja. Jag ogillar inte människan. Bryr mig typ inte alls om henne 😮
Dingbats Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Nja. Jag ogillar inte människan. Bryr mig typ inte alls om henne 😮 Jag har typ dolt alla utom många.
Overkill Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Anton som är basist har hoppat av janice prix. 😮 Känns sjukt att tänka sig bandet utan mig och honom faktiskt, viktor och richard med två andra töntar. xD men fett tråkigt med anton för han är faktiskt riktigt grym.
Dingbats Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Anton som är basist har hoppat av janice prix. 😮 Känns sjukt att tänka sig bandet utan mig och honom faktiskt, viktor och richard med två andra töntar. xD men fett tråkigt med anton för han är faktiskt riktigt grym. Kommer sluta med att alla har bytts ut.
Fidden Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Nja. Jag ogillar inte människan. Bryr mig typ inte alls om henne 😮 Du beskrev just min definition på att ogilla något 😛
Dingbats Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Du beskrev just min definition på att ogilla något 😮 Ogillar du Albaniens skolpolitik?
Fidden Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Försök inte slingra dig nu! Men vadå, NÅN form av relation måste man ju ha till saken/personen/konceptet/grönsaken.
Dingbats Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Men vadå, NÅN form av relation måste man ju ha till saken/personen/konceptet/grönsaken. Men vadå för relation då? Ogillar du din mammas finskor? Man kan ju vara likgiltig till saker som man för den skull inte ogillar.
Dingbats Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 VAFAN! ORKA ATT DE TYP VAR ACCOR I SKIVAN JAG TANKA! ACC är djävulens påfund. En rar med acc i... *ryser* 😱
Overkill Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Men vadå för relation då? Ogillar du din mammas finskor? Man kan ju vara likgiltig till saker som man för den skull inte ogillar. Tog ett tag innan jag förstor att du menade skor.
Fidden Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 jaja, för mig är att ogilla något ett uttryck för likgiltighet, som ett mellanting mellan kärlek och hat. Lite närmre hat kanske.
Fidden Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 haha, bra att overkill förklarade, jag trodde också det handlade om finländare xD
slejnard Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Anton som är basist har hoppat av janice prix. 😱 Känns sjukt att tänka sig bandet utan mig och honom faktiskt, viktor och richard med två andra töntar. xD men fett tråkigt med anton för han är faktiskt riktigt grym. SHIT! det är ju som om KISS skulle bytt ut Gene istället för Ace. 😮 Först åkte trummisen och sen gitarristen i det fallet dock. Men sen fick de komma tillbaka 😄 ...å sen kicken igen 🙁 Ja ni har/hade klämkäcka låtar iaf. Grym sångare^_^
Overkill Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 ha! Här var en 128 alarma som lät bra 😱 Enligt en studie som Jonathon Berger vid Stanford University gjort så föredrar ungdomar ljudet av mp3or.
Pazo Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 ACC är djävulens påfund. En rar med acc i... *ryser* 😱 accapellor snackar jag om! Jag gillar att stava det ordet fel 😮
Dingbats Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 jaja, för mig är att ogilla något ett uttryck för likgiltighet, som ett mellanting mellan kärlek och hat. Lite närmre hat kanske. "Inte gilla"? Då är du kwånsty.
Dingbats Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 accapellor snackar jag om!Jag gillar att stava det ordet fel 😱 MEH
Fidden Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 "Inte gilla"? Då är du kwånsty. är inte det ett gemensamt drag hos oss här inne? 😱
Dingbats Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 är inte det ett gemensamt drag hos oss här inne? 😮 Men det vore ju fördelaktigt om alla var kwånsty på samma sätt 😱
Recommended Posts