Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Anton som är basist har hoppat av janice prix. 😮 Känns sjukt att tänka sig bandet utan mig och honom faktiskt, viktor och richard med två andra töntar. xD men fett tråkigt med anton för han är faktiskt riktigt grym.

Link to comment
Dela på andra sajter

Anton som är basist har hoppat av janice prix. 😮 Känns sjukt att tänka sig bandet utan mig och honom faktiskt, viktor och richard med två andra töntar. xD men fett tråkigt med anton för han är faktiskt riktigt grym.

Kommer sluta med att alla har bytts ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vadå, NÅN form av relation måste man ju ha till saken/personen/konceptet/grönsaken.

Men vadå för relation då? Ogillar du din mammas finskor? Man kan ju vara likgiltig till saker som man för den skull inte ogillar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Anton som är basist har hoppat av janice prix. 😱 Känns sjukt att tänka sig bandet utan mig och honom faktiskt, viktor och richard med två andra töntar. xD men fett tråkigt med anton för han är faktiskt riktigt grym.

SHIT! det är ju som om KISS skulle bytt ut Gene istället för Ace. 😮 Först åkte trummisen och sen gitarristen i det fallet dock. Men sen fick de komma tillbaka 😄 ...å sen kicken igen 🙁 Ja ni har/hade klämkäcka låtar iaf. Grym sångare^_^

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...