Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
jag anar att pazo kanske inte riktigt gillar människan som skrev den där statusen, och att det egentligen är där skon klämmer xD

Nja. Jag ogillar inte människan. Bryr mig typ inte alls om henne 😮

Postat

Anton som är basist har hoppat av janice prix. 😮 Känns sjukt att tänka sig bandet utan mig och honom faktiskt, viktor och richard med två andra töntar. xD men fett tråkigt med anton för han är faktiskt riktigt grym.

Postat
Anton som är basist har hoppat av janice prix. 😮 Känns sjukt att tänka sig bandet utan mig och honom faktiskt, viktor och richard med två andra töntar. xD men fett tråkigt med anton för han är faktiskt riktigt grym.

Kommer sluta med att alla har bytts ut.

Postat
Nja. Jag ogillar inte människan. Bryr mig typ inte alls om henne 😮

Du beskrev just min definition på att ogilla något 😛

Postat
Försök inte slingra dig nu!

Men vadå, NÅN form av relation måste man ju ha till saken/personen/konceptet/grönsaken.

Postat
Men vadå, NÅN form av relation måste man ju ha till saken/personen/konceptet/grönsaken.

Men vadå för relation då? Ogillar du din mammas finskor? Man kan ju vara likgiltig till saker som man för den skull inte ogillar.

Postat
Men vadå för relation då? Ogillar du din mammas finskor? Man kan ju vara likgiltig till saker som man för den skull inte ogillar.

Tog ett tag innan jag förstor att du menade skor.

Postat

jaja, för mig är att ogilla något ett uttryck för likgiltighet, som ett mellanting mellan kärlek och hat. Lite närmre hat kanske.

Postat
Anton som är basist har hoppat av janice prix. 😱 Känns sjukt att tänka sig bandet utan mig och honom faktiskt, viktor och richard med två andra töntar. xD men fett tråkigt med anton för han är faktiskt riktigt grym.

SHIT! det är ju som om KISS skulle bytt ut Gene istället för Ace. 😮 Först åkte trummisen och sen gitarristen i det fallet dock. Men sen fick de komma tillbaka 😄 ...å sen kicken igen 🙁 Ja ni har/hade klämkäcka låtar iaf. Grym sångare^_^

Postat
ha! Här var en 128 alarma som lät bra 😱

Enligt en studie som Jonathon Berger vid Stanford University gjort så föredrar ungdomar ljudet av mp3or.

Postat
jaja, för mig är att ogilla något ett uttryck för likgiltighet, som ett mellanting mellan kärlek och hat. Lite närmre hat kanske.

"Inte gilla"? Då är du kwånsty.

Postat
är inte det ett gemensamt drag hos oss här inne? 😮

Men det vore ju fördelaktigt om alla var kwånsty på samma sätt 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.