debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Entrédörren nere vid gatan går inte att stänga, om man inte anstränger sig med hela kroppstyngden. Tjock is i ramen.
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Min spis har gått sönder. Skevat till sig hela den, så plattorna lutar. En knapp sprack och lossnade. Plastskit... Packningarna behöver bytas till kranarna me... Vattnet sprutar åt alla håll.
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 en olycka kommer sällan ensam och korven den har två, men debatt har två miljoner
Neosus Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 "blir onöjd" ... har jag blivit norrländsk? 😳 Haha 😄 Jävla norrlänning 😄
Neosus Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Min spis har gått sönder. Skevat till sig hela den, så plattorna lutar. En knapp sprack och lossnade. Plastskit... Packningarna behöver bytas till kranarna me... Vattnet sprutar åt alla håll. Det vore kul att se interiörbilder ifrån ditt hem... 😳
Pazo Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Var inne på Air koryos hemsida... nordkoreas flygolag 😳 http://www.korea-dpr.com//Air%20Koryo/index.htm
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Wut? Ja, han är ju så sjukt snål att han ångar bort någon annans frimärke från ett kuvert i ett tidigt avsnitt. Länge sedan man såg det förresten. Roligt.
Dingbats Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Ja, han är ju så sjukt snål att han ångar bort någon annans frimärke från ett kuvert i ett tidigt avsnitt. Länge sedan man såg det förresten. Roligt. Jaha, jag tänkte mer på hur jag vill spara det. Ånga bort för att använda igen funkar ju inte, det är ju det poststämpeln är till för.
Dingbats Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Dingbats och alla andra... här e den: Kollar sen, lyssnar på en skiva nu.
Neosus Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Dingbats och alla andra... här e den: 😳 Mr Bean är bra 😄
Dingbats Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 nu bröt de strömmen här. bra med laptop. Nu tänkte jag dra nåt skämt om att de bryter av mot strömmen, men det vore ganska tråkigt.
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 hehe, nu är det ju helt cp bara för att man tror att alla inlägg är minst 5 minuter gamla
slejnard Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 japp! nu är det dax för några påtårar 😳 härligt att va tillbaks på jobbet så kaffemagen kommer tillbaka
Neosus Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 "Att gå emot strömmen" ...vad betyder det? skulle jag bra gärna vilja veta......... 😳
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 "Att gå emot strömmen" ...vad betyder det? skulle jag bra gärna vilja veta......... 😳 hmm, att gå från plus till minus?
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 eller minus till plus. fan har glömt vilket håll strömmen går åt xD
Pazo Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 eller minus till plus. fan har glömt vilket håll strömmen går åt xD hmm... jaaaa... Elektronerna går från minus till plus. Men man skriver ju alltid strömmen å spänningen går från plus till minus eftersom de var nån vedertagen praxis som var lättare att fatta. Så ja.. beror på vilken ström du menar 😳
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Memphis, loopen och debatt (eller är ni fler göteborgare?) Missa inte detta
Recommended Posts