Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)
rrrässsäptet?

Visst!

Du behöver:

1st paket med färdiglagade vårullar.

1st stekpanna på spis.

Gör såhär:

1. Stek vårrullarna.

2. Ät dom.

😄

Redigerat av Memphis
Postat

Jag bävar inför ett enormt berg av disk som är beläget på min diskbänk. Kommer säkert slå något höjdrekord på kuppen. xD

Postat

Så nu har Pazo en grym trekanalig mixer från Numark och tre stycken Pioneer CDJ-100s (och en dålig mixer men den räknas inte för den har inte EQ för varje spår), på torsdag ska han förhoppningsvis köpa en till Pioneer CDJ-100s och en Pioneer DJM-300s tvåkanalsmixer så ska jag köpa två stycken CDJ-100s och låna DJM-300s-mixern. 😄

Postat
Nya MGMT-låten var lite sådär. Förra skivan var bättre.

Tycker det är tidigt att säga att förra skivan var bättre när man bara hört en låt men ja den var sådär.

Postat
Så nu har Pazo en grym trekanalig mixer från Numark och tre stycken Pioneer CDJ-100s (och en dålig mixer men den räknas inte för den har inte EQ för varje spår), på torsdag ska han förhoppningsvis köpa en till Pioneer CDJ-100s och en Pioneer DJM-300s tvåkanalsmixer så ska jag köpa två stycken CDJ-100s och låna DJM-300s-mixern. 😄

Du ska köpa mina två cdj-100s... lät som om du skulle köpa två helt random 😄

Postat
Nä. För jag har ställt up vår control pad så att man trigar samples i datorn från den 😄

Aha! Vad har ni för sampler i datorn då?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.