Pazo Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Justeja. Glömde säga te killis att toapappret tog slut på festen 😳
Overkill Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Justeja. Glömde säga te killis att toapappret tog slut på festen 😄 tack, jag upptcäkte det förut 😳
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Helvete!! Vatten över hela köksgolvet. Kommer hem efter ett par veckors bortavaro mer eller mindre (vissa besök här), och plötsligt kan man inte få ned vattnet i diskbänken. Hur kan det uppstå helt plötsligt? Jag har ju inte varit här. Öppnar så diskbänkskåpets luckor och ser att det sprutar vatten vid sidorna... Frusit fast nåt eller vadå??
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 har du haft minusgrader i lägenheten? 😳 Vet inte, men igår kväll var det bara 8. Grannarna som förmodligen hade öppet ventiler eller fönster hade nog f*n minusgrader inne, det var ju därför det var/är så kallt här.
Pazo Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Eller de varen i min mobil iaf... går forumklockan rätt nu? postas denna posten på EEELIIIIIIIIIITT!?!
Pazo Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Nämen sedär de gjorde den. Så klockan är rätt nu eller vadå?
Pazo Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Bläää... dendär facebookleken där tjejerna skriver färgen på sin BH är inte alltid kul om nån som man verkligen inte vill veta info om BH skriver.... 😆
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Är det en Brabook? Mitt inlägg om företag försvann, men jag ville bara säga att det inte håller som argument för att företag ska få göra som de vill. Men jag tror inte det hjälper att sluta köpa deras varor - i detta fallet bananerna.
Dingbats Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Eeeeeergh. Jag vet inte om jag ska ånga bort tre frimärken från ett paket eller låta dem sitta... :/
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Hur gör man rent ett avlopp i diskbänken? Det finns bara en skruv att skruva på i centrum av silen ovanifrån och när jag gjorde det gick hela behållaren i skåpet isär med diskhon. Morsan o brorsan har ett bättre system, med en lös urtagbar insats i diskhon, för enkel rengöring. Fan vad delar det är... kollar golvet. Tätningar, skruvar och skit. Men varför det är ett stopp begriper jag inte, det måste vara hos grannen under - de är bortresta. Med öppna fönster fick jag nu veta. Påminner mig om spisens alla delar.
Pazo Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Ånga bort dem. Sen om du blir onöjd efteråt så släng dem
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Eeeeeergh. Jag vet inte om jag ska ånga bort tre frimärken från ett paket eller låta dem sitta... :/ Mr Bean!! 😆
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Fan vad ont i halsen man får när grannen är bortrest med öppna fönster. De har satt en man på det nu.
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 "blir onöjd" ... har jag blivit norrländsk? 😆 Finns det ordet överhuvudtaget?
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Nu ner i tvättstugan för att hänga upp tvätten. Låset till torkrummet är borttaget, mangeln är lite trasig och ena facket i ena tvättmaskinen har kalkat igen. Men annars e d bra...
Recommended Posts