Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Helvete!!

Vatten över hela köksgolvet.

Kommer hem efter ett par veckors bortavaro mer eller mindre (vissa besök här), och plötsligt kan man inte få ned vattnet i diskbänken.

Hur kan det uppstå helt plötsligt?

Jag har ju inte varit här.

Öppnar så diskbänkskåpets luckor och ser att det sprutar vatten vid sidorna...

Frusit fast nåt eller vadå??

Postat
har du haft minusgrader i lägenheten? 😳

Vet inte, men igår kväll var det bara 8. Grannarna som förmodligen hade öppet ventiler eller fönster hade nog f*n minusgrader inne, det var ju därför det var/är så kallt här.

Postat

Är det en Brabook?

Mitt inlägg om företag försvann, men jag ville bara säga att det inte håller som argument för att företag ska få göra som de vill. Men jag tror inte det hjälper att sluta köpa deras varor - i detta fallet bananerna.

Postat

Hur gör man rent ett avlopp i diskbänken? Det finns bara en skruv att skruva på i centrum av silen ovanifrån och när jag gjorde det gick hela behållaren i skåpet isär med diskhon. Morsan o brorsan har ett bättre system, med en lös urtagbar insats i diskhon, för enkel rengöring.

Fan vad delar det är... kollar golvet. Tätningar, skruvar och skit. Men varför det är ett stopp begriper jag inte, det måste vara hos grannen under - de är bortresta. Med öppna fönster fick jag nu veta.

Påminner mig om spisens alla delar.

Postat

Nu ner i tvättstugan för att hänga upp tvätten. Låset till torkrummet är borttaget, mangeln är lite trasig och ena facket i ena tvättmaskinen har kalkat igen. Men annars e d bra...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.