Dingbats Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Jag trodde inte man sa "timma" där neråt. Pazos prylar eller?
Overkill Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Jag trodde inte man sa "timma" där neråt. Pazos prylar eller? Där neråt? Jag säger både timma och timme. Japp!
Neosus Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Jag ska vispa ihop lite raggmunkar Men först måste jag diska...
Overkill Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Vi ska ha mitterminsfest med Första världskriget-tema, så vi har delat in alla i sex länder så ska det vara lite tävlingar och allmän krigsstämning. Sjukt ambitiöst projekt men lär bli skoj! Och eftersom jag är med och anordnar festen så är jag med i alla events (dom är hemliga så inte dom andra länder ska få se), därför blir det lite tajt. Men det ska bli skoj, jag ska vara frihetsgudinnan.
Dingbats Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Alla kommer ha däckat innan ni kommer till Versaillesfördraget.
Overkill Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Det är ju faktiskt lite pinsamt men jag har sjuuk träningsvärk i magen efter att ha gjort situps två kvällar i rad. 🙂
SadamJR Postat 9 mars 2010 Trådstartare Postat 9 mars 2010 Tänkte logga ut för gott men ni skulle väl ha blivit besvikna. To cut it short, I'm back.
Fidden Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Det är ju faktiskt lite pinsamt men jag har sjuuk träningsvärk i magen efter att ha gjort situps två kvällar i rad. 🙂 Jag läste "två situps", och det hade nog varit ännu mer pinsamt 😉
Overkill Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Jag läste "två situps", och det hade nog varit ännu mer pinsamt 🙂 😉 Jo, lite kanske.
Fidden Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 att få träningsvärk efter två kvällars situps är inte pinsamt alls när jag tänker efter...
Overkill Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Nä, är väl inte så konstigt med tanke på att mina magmusklar inte gjort särskilt mycket på rätt länge. 🙂 Och nu när jag gjort 40 situps två kvällar i rad så sätter det ju sina spår. Påminner mig om Jonatan som fick träningsvärk i magen efter att ha legat i sängen med datorn på magen och kollat på serier. 😉
Fidden Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Nu åt jag utan att bli mätt... men det gör inget, för jag vet redan hur lång jag är.
Fidden Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 det var nog andra dagen i rad jag snodde overkills skämt.
Overkill Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 det var nog andra dagen i rad jag snodde overkills skämt. jag känner mig bara hedrad 😉
debatt Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Nä, är väl inte så konstigt med tanke på att mina magmusklar inte gjort särskilt mycket på rätt länge. 😉 Och nu när jag gjort 40 situps två kvällar i rad så sätter det ju sina spår. Påminner mig om Jonatan som fick träningsvärk i magen efter att ha legat i sängen med datorn på magen och kollat på serier. 😄 Hoppas du menar 400.
SadamJR Postat 9 mars 2010 Trådstartare Postat 9 mars 2010 Har haft det lite tufft på slutet. Känns som om jag är skyldig overkill och fidden en ursäkt. Hoppas den kan accepteras.
Fidden Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 jag har kollat upp det med min revisor, och det ska gå bra.
Recommended Posts