Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Vi ska ha mitterminsfest med Första världskriget-tema, så vi har delat in alla i sex länder så ska det vara lite tävlingar och allmän krigsstämning. Sjukt ambitiöst projekt men lär bli skoj! Och eftersom jag är med och anordnar festen så är jag med i alla events (dom är hemliga så inte dom andra länder ska få se), därför blir det lite tajt. Men det ska bli skoj, jag ska vara frihetsgudinnan.

s5bo1v.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju faktiskt lite pinsamt men jag har sjuuk träningsvärk i magen efter att ha gjort situps två kvällar i rad. 🙂

Jag läste "två situps", och det hade nog varit ännu mer pinsamt 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, är väl inte så konstigt med tanke på att mina magmusklar inte gjort särskilt mycket på rätt länge. 🙂 Och nu när jag gjort 40 situps två kvällar i rad så sätter det ju sina spår.

Påminner mig om Jonatan som fick träningsvärk i magen efter att ha legat i sängen med datorn på magen och kollat på serier. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, är väl inte så konstigt med tanke på att mina magmusklar inte gjort särskilt mycket på rätt länge. 😉 Och nu när jag gjort 40 situps två kvällar i rad så sätter det ju sina spår.

Påminner mig om Jonatan som fick träningsvärk i magen efter att ha legat i sängen med datorn på magen och kollat på serier. 😄

Hoppas du menar 400.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...