Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Förutom ett nytt Simpsons-avsnitt och Mästarnas mästare (sänds samtidigt, men tack för svtplay) är det en rätt tråkig tv-kväll ikväll.

Arsenal - Porto orkar jag inte med.

Postat
Förutom ett nytt Simpsons-avsnitt och Mästarnas mästare (sänds samtidigt, men tack för svtplay) är det en rätt tråkig tv-kväll ikväll.

Arsenal - Porto orkar jag inte med.

Inledningen får 7/10 (fram till innan "och"), fortsättningen får 5/10 (fram till innan parentesen), parentesen får 8/10 för givande meningsbyggnad, resten fram till punkten får 6/10. Andra raden får 6/10 också. Det blir 7+5+8+6+6=32. Du är 32 år gammal.

Eller? Det ska funka stod det i trolleriboken.

Postat

Den ska jag dra nån gång. Man säger nånting och nån säger "åååh vad djup du är!". Inte lika djup som din mamma. OH SNAP

Postat
Inledningen får 7/10 (fram till innan "och"), fortsättningen får 5/10 (fram till innan parentesen), parentesen får 8/10 för givande meningsbyggnad, resten fram till punkten får 6/10. Andra raden får 6/10 också. Det blir 7+5+8+6+6=32. Du är 32 år gammal.

Eller? Det ska funka stod det i trolleriboken.

Trolleriboken går ett par månader fel. 😄

Postat
Den avrundade säkert, för att göra det enkelt för sig.

Redogör för resonemanget bakom placeringen av kommatecknet i ovanstående mening. Högst 100 ord.

Postat

Magnesium

Det syns inte på ordet att jag började skriva jättesakta och sen snabbade på. Och ni har bara mitt ord på att det verkligen är sant.

Postat

Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar

Fan vad den tjatar.

Postat
Redogör för resonemanget bakom placeringen av kommatecknet i ovanstående mening. Högst 100 ord.

Eller så kan jag bara gäspa lite här för mig själv och konstatera att jag inte är road.

Postat

utropstecken citattecken nummertecken eurotecken procenttecken ochtecken snedstreck vänsterparentes högerparentes ärlikamedtecken frågetecken grav accent

Postat
Eller så kan jag bara gäspa lite här för mig själv och konstatera att jag inte är road.

Oj nu blev han arg.

Jag är inte heller road.

Jag minns en dikt som nån i lågstadiet hade skrivit när jag gick i högstadiet som innehöll ordet "ocool". Eller jag minns den inte, men jag minns att den var där.

Postat

En virre skulle vara gott men det är ju tisdag. Fast framförallt är jag utan whisky så jag vet egentligen inte vad dagen spelar för roll.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.