Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Förutom ett nytt Simpsons-avsnitt och Mästarnas mästare (sänds samtidigt, men tack för svtplay) är det en rätt tråkig tv-kväll ikväll.

Arsenal - Porto orkar jag inte med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förutom ett nytt Simpsons-avsnitt och Mästarnas mästare (sänds samtidigt, men tack för svtplay) är det en rätt tråkig tv-kväll ikväll.

Arsenal - Porto orkar jag inte med.

Inledningen får 7/10 (fram till innan "och"), fortsättningen får 5/10 (fram till innan parentesen), parentesen får 8/10 för givande meningsbyggnad, resten fram till punkten får 6/10. Andra raden får 6/10 också. Det blir 7+5+8+6+6=32. Du är 32 år gammal.

Eller? Det ska funka stod det i trolleriboken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inledningen får 7/10 (fram till innan "och"), fortsättningen får 5/10 (fram till innan parentesen), parentesen får 8/10 för givande meningsbyggnad, resten fram till punkten får 6/10. Andra raden får 6/10 också. Det blir 7+5+8+6+6=32. Du är 32 år gammal.

Eller? Det ska funka stod det i trolleriboken.

Trolleriboken går ett par månader fel. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar Bli meddelad via e-post om svar

Fan vad den tjatar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Redogör för resonemanget bakom placeringen av kommatecknet i ovanstående mening. Högst 100 ord.

Eller så kan jag bara gäspa lite här för mig själv och konstatera att jag inte är road.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller så kan jag bara gäspa lite här för mig själv och konstatera att jag inte är road.

Oj nu blev han arg.

Jag är inte heller road.

Jag minns en dikt som nån i lågstadiet hade skrivit när jag gick i högstadiet som innehöll ordet "ocool". Eller jag minns den inte, men jag minns att den var där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...