Dingbats Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 dumdumdumdumdum jääättetråkigt! dumdumdumdumdum jättetrist!
Dingbats Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 hur vet du det? jag vet bara vad jag ser jag bara vet vad jag ser jag vad vet bara jag ser jag jag vet bara vad ser jag bara vad vet jag ser jag bara jag vad vet ser vad vet ser jag bara jag
Fidden Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 med "här" menade jag förresten slutet av tråden. undrar var dingbats var. ☺️
Dingbats Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 med "här" menade jag förresten slutet av tråden. undrar var dingbats var. ☺️ här är där man är där är där man inte är såhär är det när man är kär
Fidden Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Det går ej att se vad det står när det bara är ord som är små.
Dingbats Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Det går ej att se vad det står när det bara är ord som är små. Räkorna torskar laxen.
Dingbats Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 (redigerat) Vad gör tiden? a) flyger b ) rinner c) sipprar d) flyter e) svävar f) går g) hoppar h) springer i) åker j) sicksackar k) kryper l) simmar m) krälar n) flaxar o) rullar p) studsar q) liftar r) faller s) lyfter t) sjunker u) vadar v) pulsar w) kullerbyttar x) djupledslöper y) guppar z) wobblar å) strömmar ä) blåser ö) konvergerar ????? Redigerat 9 mars 2010 av Dingbats
Recommended Posts