Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Jag sitter fastnaglad och väntar på vad som ska hända härnäst... 😄

Spännande hur killen som blir sparkad lyckas fånga upp Kakmonstret med handen och får honom att försvinna omedelbums.

Postat
Spännande hur killen som blir sparkad lyckas fånga upp Kakmonstret med handen och får honom att försvinna omedelbums.

Det är han som är den verkliga hjälten... 😄

Postat

Men han slänger ju ner honom skitnsabbt. Kollar du noga ser du ju att man ser en suddig figur som åker iväg snett neråt!

Postat
Men han slänger ju ner honom skitnsabbt. Kollar du noga ser du ju att man ser en suddig figur som åker iväg snett neråt!

icame4.jpg

Postat
Men å. En jävla propp som har gått. Och det är såna där flippar bara, inga proppar. Hur fixar man det?

😄

Postat
Nej, för den är helt slapp så den bara hoppar tillbaks.

Är den slapp så är felet inte avhjälpt. Vad går säkringen till?

Postat
Är den slapp så är felet inte avhjälpt. Vad går säkringen till?

Ingen aning. Jag ringde farsan och han sa att den är sönder och han måste köpa ny. Jag får koppla om skiten till ett annat urtag så länge.

Postat
Ingen aning. Jag ringde farsan och han sa att den är sönder och han måste köpa ny. Jag får koppla om skiten till ett annat urtag så länge.

1594_backshot4910dc8357f78.jpg

Postat
uRtag? 😄

Så säger jag alltid. Det är bara min syster i släkten som säger uttag. Om man inte säger urtag är man dum i huvet.

Postat
Så säger jag alltid. Det är bara min syster i släkten som säger uttag. Om man inte säger urtag är man dum i huvet.

Jag säger "tagurit". 😄

Postat
Jag säger "tagurit". 😄

Tagurit, tagurit, wååå-ooo-ååååh

Som en tagurit, högt, lågt i ditt skååp.

Postat

Det tog en bra stund för honom att svälja sin stolthet och dyka upp igen. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.