Pico Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Jag sitter fastnaglad och väntar på vad som ska hända härnäst... 😄 Spännande hur killen som blir sparkad lyckas fånga upp Kakmonstret med handen och får honom att försvinna omedelbums.
Gote Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Spännande hur killen som blir sparkad lyckas fånga upp Kakmonstret med handen och får honom att försvinna omedelbums. Det är han som är den verkliga hjälten... 😄
Dingbats Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Nej nu har jag inget bättre för mig att drona lite tror jag.
Pico Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 "En död i skolskjutning i USA" Han lyckades inte ens faila... 😄
Pazo Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Spännande hur killen som blir sparkad lyckas fånga upp Kakmonstret med handen och får honom att försvinna omedelbums. Men han slänger ju ner honom skitnsabbt. Kollar du noga ser du ju att man ser en suddig figur som åker iväg snett neråt!
Micke H Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Men han slänger ju ner honom skitnsabbt. Kollar du noga ser du ju att man ser en suddig figur som åker iväg snett neråt!
Dingbats Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Men å. En jävla propp som har gått. Och det är såna där flippar bara, inga proppar. Hur fixar man det?
Pazo Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Men å. En jävla propp som har gått. Och det är såna där flippar bara, inga proppar. Hur fixar man det? Man flippar tillbaks den (uppåt)
Gote Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Men å. En jävla propp som har gått. Och det är såna där flippar bara, inga proppar. Hur fixar man det? 😄
Dingbats Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Man flippar tillbaks den (uppåt) Nej, för den är helt slapp så den bara hoppar tillbaks.
Gote Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Nej, för den är helt slapp så den bara hoppar tillbaks. Är den slapp så är felet inte avhjälpt. Vad går säkringen till?
Dingbats Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Är den slapp så är felet inte avhjälpt. Vad går säkringen till? Ingen aning. Jag ringde farsan och han sa att den är sönder och han måste köpa ny. Jag får koppla om skiten till ett annat urtag så länge.
Pazo Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Ingen aning. Jag ringde farsan och han sa att den är sönder och han måste köpa ny. Jag får koppla om skiten till ett annat urtag så länge. uRtag? 😄
Gote Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Ingen aning. Jag ringde farsan och han sa att den är sönder och han måste köpa ny. Jag får koppla om skiten till ett annat urtag så länge.
Dingbats Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 uRtag? 😄 Så säger jag alltid. Det är bara min syster i släkten som säger uttag. Om man inte säger urtag är man dum i huvet.
Gote Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Så säger jag alltid. Det är bara min syster i släkten som säger uttag. Om man inte säger urtag är man dum i huvet. Jag säger "tagurit". 😄
Pico Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Jag säger "tagurit". 😄 Tagurit, tagurit, wååå-ooo-ååååh Som en tagurit, högt, lågt i ditt skååp.
Gote Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Det tog en bra stund för honom att svälja sin stolthet och dyka upp igen. 🙂
Recommended Posts