Pazo Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Men jag har redan massa fett på mig som kroppen kan få leva på
Fidden Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 ja men vi har ju gått igenom det här, man bränner fett mer effektivt om man käkar fett (så länge man inte käkar kolhydrater också)
debatt Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 ja men vi har ju gått igenom det här, man bränner fett mer effektivt om man käkar fett (så länge man inte käkar kolhydrater också) Så är det nog ja. Vissa fettsyror behöver ju kroppen för livsviktiga funktioner. Ska man lägga om sin kost en period gäller det att veta vad man pysslar med. Håller med Fidden om att sojabönor kan vara bra. Brorsans tjej är dock biolog och varnar för överdoser av sojabönor - det lär innehålla något som stör en balans. Men så är det ju med allt! Man kan alltid få för mycket eller för lite. Jag testade vassleprotein och sojabönsprotein under perioder och det som fungerade mest på mig var sojabönegrejen. Vassle var verkningslöst trots att det var dyrast. Påminn mig om att jag ska montera en stång i dörröppningen här. Så jag kan göra knälyft. Det är jättebra för nedre magmusklerna om man gör dem strikt. Och för rygg m.m. om man gör chins. Jag har köpt den, letar bara längre skruv. Får bli till vardagsrummet, eftersom den öppningen är högst. Fult som f*n dock...
debatt Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 ja men vi har ju gått igenom det här, man bränner fett mer effektivt om man käkar fett (så länge man inte käkar kolhydrater också) Sedan ska man också käka mer av långsamma krypande kolhydrater. Dessutom är det en fördel att inta målen med lika långt mellanrum i tid. Fylla på med mer vattenlösliga vitaminer och mineraler när man svettas.
debatt Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Jag har dock ett problem om fett - käka fett-prylen stämmer... Jag hatar verkligen fett! Har aldrig gillat grädde, isterband, fetkorv, bacon, äggulor, sidfläsk, sylta etc etc. ... fast det finns ju fett i fet fisk och choklad o glass också...
Pazo Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Och jag är fett trött... Ska bli fint med kaffe så man vaknar till
Pazo Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Min röv är kass! Får typ eternitybajs varenda gång! Bläääää Kommer fan vå valkar eller läderhud eller något så mkt som jag torkar varje gång 😕
Fidden Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Är grönsaker kolydrater?😕 hehe, det är lite olika. Vitlök är typ 30% kolhydrater 😉 fast den är extrem.
Pico Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Vem är FarmVille? 😕 Han är ett spel på fejjan, och alla verkar spamma sönder om att de hittat nån jävla katt, behöver hjälp att gödsla sin åker och fan och hans moster.
Gote Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Han är ett spel på fejjan, och alla verkar spamma sönder om att de hittat nån jävla katt, behöver hjälp att gödsla sin åker och fan och hans moster. 😕 Var det inte nån vis man som sa att det fanns för mycket skit på fejjan?
Pico Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Skall iväg några timmar vid 10-tiden, och det känns som jag väntat på att dra iväg sedan jag steg upp kl. 7 i morse. Sweet jebus. 😕
Overkill Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 När man skriver "det är verkligen so gaybloggah style" så vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Gote Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 När man skriver "det är verkligen so gaybloggah style" så vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen. Du menar väl "När jag skriver..."? 😕
Fidden Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 FarmVille kan verkligen dra åt helvete. 😕 Blocka appen då! Bara att klicka på krysset bredvid notifikationen och sedan välja att blockera den. Jag har blockat all sån skit 😉
Recommended Posts