Dingbats Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Jag har spelat mot Michael J Fox i en stor Hollywoodproduktion.
Pico Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Skönt hockeyreferat. 😊 6.03 2-1 läge för Skellefteå men Bellemares passning går över Forsells klubba. 7.55 Jimmie Ericssons snor fräckt pucken från en Modoback men från snäv vinkel lyckas han inte överlista Roman Malek. 8.13 Kallt kaffe smakar inte bra. 8.44 Visst övertag för hemmalaget nu. Modo lyckas bibehålla pucken i anfallszon.
debatt Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Skönt hockeyreferat. 😊 8.13 Kallt kaffe smakar inte bra. Det är bara min storebrorsa i familjen som inte gillar kallt kaffe.
Fidden Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 nu har jag käkat ägg. undrar hur många man ska behöva äta innan man blir med barn. eller med kyckling. eller medvetslös.
Neosus Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 nu har jag käkat ägg. undrar hur många man ska behöva äta innan man blir med barn. eller med kyckling. eller medvetslös. Japp! 😊
Fidden Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Funderar på att också införskaffa mig dj-stuff 😕 typ djur, djingis khan och djävligt mycket porr?
Overkill Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 typ djur, djingis khan och djävligt mycket porr? nej en djungel tänkte jag mest. djungelporr med djingis khan och lite djur 😕
Fidden Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 HAHAHA, jag fes så det lät exakt som den där "bedop"-ljudet som lät på jeopardy när tiden gick ut för att svara på en fråga xD ... eller nä, fråga på ett svar blir det ju 😕
Overkill Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 HAHAHA, jag fes så det lät exakt som den där "bedop"-ljudet som lät på jeopardy när tiden gick ut för att svara på en fråga xD ... eller nä, fråga på ett svar blir det ju 😕 😛 garvade irl xD
Pazo Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 HAHAHA, jag fes så det lät exakt som den där "bedop"-ljudet som lät på jeopardy när tiden gick ut för att svara på en fråga xD ... eller nä, fråga på ett svar blir det ju 😕 BA-RUM! 😛
Fidden Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 nej en djungel tänkte jag mest. djungelporr med djingis khan och lite djur 😕 jag har typ 400Gb med djungelporr med djingis khan och lite djur. Ska jag skicka över lite?
Recommended Posts