Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Skönt hockeyreferat. 😊

6.03 2-1 läge för Skellefteå men Bellemares passning går över Forsells klubba.

7.55 Jimmie Ericssons snor fräckt pucken från en Modoback men från snäv vinkel lyckas han inte överlista Roman Malek.

8.13 Kallt kaffe smakar inte bra.

8.44 Visst övertag för hemmalaget nu. Modo lyckas bibehålla pucken i anfallszon.

Postat
Skönt hockeyreferat. 😊

8.13 Kallt kaffe smakar inte bra.

Det är bara min storebrorsa i familjen som inte gillar kallt kaffe.

Postat

nu har jag käkat ägg. undrar hur många man ska behöva äta innan man blir med barn. eller med kyckling. eller medvetslös.

Postat
nu har jag käkat ägg. undrar hur många man ska behöva äta innan man blir med barn. eller med kyckling. eller medvetslös.

Japp! 😊

Postat
Funderar på att också införskaffa mig dj-stuff 😕

typ djur, djingis khan och djävligt mycket porr?

Postat

HAHAHA, jag fes så det lät exakt som den där "bedop"-ljudet som lät på jeopardy när tiden gick ut för att svara på en fråga xD

... eller nä, fråga på ett svar blir det ju 😕

Postat
HAHAHA, jag fes så det lät exakt som den där "bedop"-ljudet som lät på jeopardy när tiden gick ut för att svara på en fråga xD

😛

garvade irl xD

Postat

BA-RUM!

😛

Postat
nej en djungel tänkte jag mest. djungelporr med djingis khan och lite djur 😕

jag har typ 400Gb med djungelporr med djingis khan och lite djur. Ska jag skicka över lite?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.