Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Jag tror egentligen att plusset bara ska symbolisera den kod man använder i just det landet man ringer ifrån. Precis som du skriver så är det olika i Tyskland, USA, Ryssland etc.

Det är just det som är grejen. En gång för två år sedan skrev jag +46 till ett företag och då ballade de ur och blev sketarga och krävde att jag skulle skicka id-kopior bara för att de inte kommit fram på "ett sådant nummer". De borde ju själva ha vetat vilka siffror de skulle ha slagit före 4-an, tänkte jag...

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är just det som är grejen. En gång för två år sedan skrev jag +46 till ett företag och då ballade de ur och blev sketarga och krävde att jag skulle skicka id-kopior bara för att de inte kommit fram på "ett sådant nummer". De borde ju själva ha vetat vilka siffror de skulle ha slagit före 4-an, tänkte jag...

😳

Vad var det för ufoföretag? 😉

Det finns ju knappt ett visitkort längre som inte anger telefonnumret med +.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Vad var det för ufoföretag? 😆

Det finns ju knappt ett visitkort längre som inte anger telefonnumret med +.

Det var faktiskt ett av de större webbföretagen för musikinstrument, antagligen ett i England, kan ha varit Tyskland också. Minns inte, för jag har väl handlat från 10 stycken under den tiden. Om jag letade i mina mailboxar kunde jag nog få fram det. Men orka!! (jösses, trodde aldrig jag skulle få möjlighet att använda det uttryck som Overkill o Paz använder så mycket). 😆

Personligen trodde jag de hade nån tillfällig sommarjobbare där just då eller nåt.

Men minns jag rätt så var det från typ inköpsansvarig.

Imuso? Dolphin?

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...