Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Jag skulle säga att du försöker för mycket. Det enda jag ville säga var att jag blev godissugen. Inget annat. Inga dolda budskap. 😳
Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Bara jag som inte kan läsa "längta" utan att se det som en felstavning av "längsta"? Nej. Inte bara du. 😳
debatt Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Jag tror egentligen att plusset bara ska symbolisera den kod man använder i just det landet man ringer ifrån. Precis som du skriver så är det olika i Tyskland, USA, Ryssland etc. Det är just det som är grejen. En gång för två år sedan skrev jag +46 till ett företag och då ballade de ur och blev sketarga och krävde att jag skulle skicka id-kopior bara för att de inte kommit fram på "ett sådant nummer". De borde ju själva ha vetat vilka siffror de skulle ha slagit före 4-an, tänkte jag... 😳
Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Det är just det som är grejen. En gång för två år sedan skrev jag +46 till ett företag och då ballade de ur och blev sketarga och krävde att jag skulle skicka id-kopior bara för att de inte kommit fram på "ett sådant nummer". De borde ju själva ha vetat vilka siffror de skulle ha slagit före 4-an, tänkte jag... 😳 Vad var det för ufoföretag? 😉 Det finns ju knappt ett visitkort längre som inte anger telefonnumret med +.
debatt Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 (redigerat) Vad var det för ufoföretag? 😆 Det finns ju knappt ett visitkort längre som inte anger telefonnumret med +. Det var faktiskt ett av de större webbföretagen för musikinstrument, antagligen ett i England, kan ha varit Tyskland också. Minns inte, för jag har väl handlat från 10 stycken under den tiden. Om jag letade i mina mailboxar kunde jag nog få fram det. Men orka!! (jösses, trodde aldrig jag skulle få möjlighet att använda det uttryck som Overkill o Paz använder så mycket). 😆 Personligen trodde jag de hade nån tillfällig sommarjobbare där just då eller nåt. Men minns jag rätt så var det från typ inköpsansvarig. Imuso? Dolphin? Redigerat 8 mars 2010 av debatt
Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Och i detta fallet får ni lita på mig för oh ah oh ah eh jag är helsingborgare. 😆
Pazo Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Fan vad det utsar här. Man skulle ju kunna ha fetaste hemmafesterna
Overkill Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Simian Mobile Disco kommer till arvika. audacity of huge 😆
Overkill Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Haha, rullstolscurling i paralympics. Bara jag som tänker mig att det är folk i rullstolar som är stenarna? xD
Recommended Posts