slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Fett! Nu blev jag partysugen Pazo^_^ drar til med en UTS UTS!
Micke H Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Eftersom jag är lat klistar jag från min Facebook: Micke Hasselqvist är tillbaka i ljuva Stockholm efter bondefest mitt ute i ingenstans. Kvällen började med "Är du punkare" och "Vafan, har du nagellack" och då visste man att man hamnat fel. Nåja, dålig nyårsafton, bra år heter det ju! Detta decenium ska bli det bästa i mitt liv har jag bestämt mig för!
Overkill Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Raindrops är fet, men får Owl City-vibbar av sången och det är ju inte så kul 😉
drloop (oregistrerad) Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Jupp det hade jag iallafall. Tyvärr så pajade rösten så jag kan inte lägga annat än kråksång idag... :-(
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Hoppas ni alla haft trevligt nyår förresten. Japp! Å du med:) Tragiska människor som ids säga sånt där. Fyyy
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Jupp det hade jag iallafall.Tyvärr så pajade rösten så jag kan inte lägga annat än kråksång idag... :-( Black Crows är asgrymma! 😉
Micke H Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Roligaste kommentaren från bönderna igår: "Käkade ni på McDonalds innan ni kom hit?" "Eru dum eller? Där jobbar bara en massa jävla turkar, luktar ju fan turksvett om burgarna." Hmm...
Fidden Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Fidden, sett UFC 105? har nog inte sett nån efter 101 tror jag...
Pico Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 har nog inte sett nån efter 101 tror jag... De visade det igår natt på TV4Sport. Alexander Gustafsson gjorde debut.
Pico Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Alltså, Jar Jar Binks... kan det verkligen vara lagligt att lägga till en sån karaktär i ett manus? 😄
Overkill Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Ligger här i sängen och så rörde jag på foten i takt med musiken. Och sen så reagerar jag på att något rör sig och blir sådär rädd för en sekund som man kan bli innan man har identifierat vad det är, sen inser jag att fan det är ju min egen fot.
Memphis Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Tja och goddag förresten. Söp ner mig ordentligt igår. 😆 Var kul men ska ta det lugnare i fortsättningen, man säger bara korkade saker och betér sig fånigt. xD
Memphis Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 .. jag kan tillägga att han var bra på riktigt! längst fram i publiken stod morgan ågren å tomas haake samtidigt å diggade. synd bara att det inte fanns seriösa inspelningsmöjligheter för ex antal år sedan. obs jag var inte med då de båda nämnda lyssnade på honom. RIP! Vilken trummis pratar du om?? 😆
Memphis Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 (redigerat) 😄 gott! dax strax för årets första kaffekopp 🥰 haha, läste först "kaffedopp". 😆😛 🥰 Redigerat 1 januari 2010 av Memphis
Memphis Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Tji där fick jag. Blev pizzasugen av nån anledning. Åt Pizza idag. Lite surt när man beställer en kebabpizza och den BARA har kebabkött och sås!! 😆🥰 Dom ska ju ha sallad, gurka, tomat osv.
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 Åt Pizza idag. Lite surt när man beställer en kebabpizza och den BARA har kebabkött och sås!! 😆🥰 Dom ska ju ha sallad, gurka, tomat osv. Varför inte beställa en SadamJR istället?
Memphis Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Varför inte beställa en SadamJR istället? Du menar räkor, musslor, tonfisk? Aldrig smakat musslor, och tonfisk e väl inte min favorit. Skulle dock vara intressant och smaka en SaddamJR! 😆
Fidden Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 det var rätt bra att man kom iväg på nyårsfirande ändå. hade skitkul.
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 Du menar räkor, musslor, tonfisk? Aldrig smakat musslor, och tonfisk e väl inte min favorit. Skulle dock vara intressant och smaka en SaddamJR! 😆 SadamJR Special vore kanske ett bättre namn. Den skulle i alla fall synas på menyn.
Memphis Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 gött o höra Fidden. 🥰 Jag var ute på vischan hos en polare och där strömmade det in fler och fler under kvällen, till slut helt packat. Drog ner till sammhällets Torg och skålade, jag sprang runt och kramade massa jag inte kände. xD Minns det rätt suddigt. 😆
Overkill Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 det var rätt bra att man kom iväg på nyårsfirande ändå. hade skitkul. 😆 härligt! jag hade det också rätt trevligt ändå.
Overkill Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 gött o höra Fidden. 🥰 Jag var ute på vischan hos en polare och där strömmade det in fler och fler under kvällen, till slut helt packat. Drog ner till sammhällets Torg och skålade, jag sprang runt och kramade massa jag inte kände. xD Minns det rätt suddigt. 😆 I närheten av Uddevalla eller? 🥰
Recommended Posts