Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Eller kanske antidepressiva?

Behöver bara gå på apoteket... Men då går jag ju hellre till sängen. 😱😄

Postat

Nästan så man skulle ha en saltsten i vardagsrummet... vad snopna besökare skulle bli.

"Näe men, ta dig en liten slick du!"

Postat
Nästan så man skulle ha en saltsten i vardagsrummet... vad snopna besökare skulle bli.

"Näe men, ta dig en liten slick du!"

Framförallt skulle jag bli snopen över att ha besök. 😄

Postat

Du kunde tälja ut en häst ur saltstenen, och be folk slicka på den...

Postat

Seriöst har jag hört om nån salt grej som är lika effektiv som kortison och sånt mot astma enligt studier, men helt utan biverkningar. Skulle man inhalera det regelbundet månntro?!

Postat

Hmm, det finns en tråd på ett annat forum där man postar om sina relationsproblem. (Tjejproblem egentligen, eftersom det mest är killar, som på alla forum. 😛 ) Det var en snubbe som precis gjort slut med sin flickvän och skrev om det. Sen efter ett tag började hans ex posta där också, värsta dramat. 😄

Postat
Hmm, det finns en tråd på ett annat forum där man postar om sina relationsproblem. (Tjejproblem egentligen, eftersom det mest är killar, som på alla forum. 😛 ) Det var en snubbe som precis gjort slut med sin flickvän och skrev om det. Sen efter ett tag började hans ex posta där också, värsta dramat. 😄

Nästan som studioforumet

Postat
Jag skulle vilja prova på att leva kring typ 1910.

Vad är det för fel på 1208? 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.