Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Betyder det att man inte älskar sin son om man inte är med i den gruppen? 😄

Håller med, finns så sjukt mycket meningslös skit på Fejjan egentligen...

Postat

I början gick jag med i många såna där grupper, men för ett tag sen rensade jag bort all sån skit från min Facebook och avböjer ALLA jävla förfrågningar jag fått.

Postat
Håller med, finns så sjukt mycket meningslös skit på Fejjan egentligen...

Ja, vad fan ska man exempelvis med en kind till? Eller området ovanför kinden men under ögat, vad heter det området och vad fyller det för funktion?

Postat

Hmm, det finns tydligen en sexställning som heter "The omega position". 😄 Undrar om den involverar nån slags hopp i tiden?

För den delen, var passar i så fall "the big bang" in någonstans? 😱

Postat
Hmm, det finns tydligen en sexställning som heter "The omega position". 😄 Undrar om den involverar nån slags hopp i tiden?

För den delen, var passar i så fall "the big bang" in någonstans? 😱

Tror det hela skall ske i baksätet på en Opel, bara.

Postat
Ja, vad fan ska man exempelvis med en kind till? Eller området ovanför kinden men under ögat, vad heter det området och vad fyller det för funktion?

Det brukar kallas "påsarna". Jag använder dem för att uttrycka trötthet.

Postat
Tror det hela skall ske i baksätet på en Opel, bara.

En Opel på motorvägen så blir det både omega och big bang... 😄

Postat
Huga vad stalkad jag känner mig helt plötsligen...

The stalker becomes the stalkee... xD

Postat
Grattis på den internationella kvinnodagen! Njut av det, för imorgon behandlar jag dig och alla andra kvinnor lika sexistiskt som vanligt. 😄

/Micke

Skrev jag till mina kära mor. Men mitt undermedvetna protesterar mot att använda ordet "sex" i mina mailkonversationer med min mor...

Postat
The stalker becomes the stalkee... xD

Sjukt otäckt, menar har de en lista de går igenom och söker upp folk liksom? Fy fan... 😄

Postat
Det brukar kallas "påsarna". Jag använder dem för att uttrycka trötthet.

jag har nötter i min påse.

Postat
Skrev jag till mina kära mor. Men mitt undermedvetna protesterar mot att använda ordet "sex" i mina mailkonversationer med min mor...

Varför dessa protester? Hade inte din mor nuppat med din far den där sommarkvällen så hade du inte haft nån mejlkonversation med henne. 😄

Postat
Men blääää, så här ville jag ju inte ha starten på en måndag och ny vecka. 😄

Bara så du vet, i Sverige startar alltid veckorna med måndagar... 😱

Postat
Bara så du vet, i Sverige startar alltid veckorna med måndagar... 😄

Var läste du det någonstans? 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.