Pico Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 "Vi som älskar våra söner i vått och torrt", men varför en grupp på facebook... VARFÖR?! 😄
Micke H Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Betyder det att man inte älskar sin son om man inte är med i den gruppen? 😄 Håller med, finns så sjukt mycket meningslös skit på Fejjan egentligen...
Micke H Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 I början gick jag med i många såna där grupper, men för ett tag sen rensade jag bort all sån skit från min Facebook och avböjer ALLA jävla förfrågningar jag fått.
Fidden Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Håller med, finns så sjukt mycket meningslös skit på Fejjan egentligen... Ja, vad fan ska man exempelvis med en kind till? Eller området ovanför kinden men under ögat, vad heter det området och vad fyller det för funktion?
Micke H Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Hmm, det finns tydligen en sexställning som heter "The omega position". 😄 Undrar om den involverar nån slags hopp i tiden? För den delen, var passar i så fall "the big bang" in någonstans? 😱
Pico Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Hmm, det finns tydligen en sexställning som heter "The omega position". 😄 Undrar om den involverar nån slags hopp i tiden? För den delen, var passar i så fall "the big bang" in någonstans? 😱 Tror det hela skall ske i baksätet på en Opel, bara.
Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Ja, vad fan ska man exempelvis med en kind till? Eller området ovanför kinden men under ögat, vad heter det området och vad fyller det för funktion? Det brukar kallas "påsarna". Jag använder dem för att uttrycka trötthet.
Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Tror det hela skall ske i baksätet på en Opel, bara. En Opel på motorvägen så blir det både omega och big bang... 😄
Pico Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Usch, fick just meddelande om att brf:en har egen grupp. :/
Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Huga vad stalkad jag känner mig helt plötsligen... The stalker becomes the stalkee... xD
Micke H Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Grattis på den internationella kvinnodagen! Njut av det, för imorgon behandlar jag dig och alla andra kvinnor lika sexistiskt som vanligt. 😄 /Micke Skrev jag till mina kära mor. Men mitt undermedvetna protesterar mot att använda ordet "sex" i mina mailkonversationer med min mor...
Pico Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 The stalker becomes the stalkee... xD Sjukt otäckt, menar har de en lista de går igenom och söker upp folk liksom? Fy fan... 😄
Fidden Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Det brukar kallas "påsarna". Jag använder dem för att uttrycka trötthet. jag har nötter i min påse.
Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Skrev jag till mina kära mor. Men mitt undermedvetna protesterar mot att använda ordet "sex" i mina mailkonversationer med min mor... Varför dessa protester? Hade inte din mor nuppat med din far den där sommarkvällen så hade du inte haft nån mejlkonversation med henne. 😄
Pico Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Men blääää, så här ville jag ju inte ha starten på en måndag och ny vecka. 😄
Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Men blääää, så här ville jag ju inte ha starten på en måndag och ny vecka. 😄 Bara så du vet, i Sverige startar alltid veckorna med måndagar... 😱
Pico Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Bara så du vet, i Sverige startar alltid veckorna med måndagar... 😄 Var läste du det någonstans? 😱
Recommended Posts