Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Helt underbart egentligen.

Där står man, fullt påpälsad inför en liten promenad. Jacka, mössa, kängor, handskar. Då tittar morsan ut från köket och frågar om man ska gå ut.

Eller när man är nysnaggad och hon frågar om man klippt sig.

Eller när man står och kokar ägg och hon frågar om man kokar ägg.

Jag är fruktansvärt glad att det inte är lika enkelt att skaffa vapen i sverige som det är i USA.

Postat (redigerat)
Du kan ju öppna msn också memphan 🙂

Kan jag? Har du en öppnare på dig då? 🙂

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)
Näe de orkar jag inte! 🙂😱

Inser här att jag borde kört omvänd psykologi. Borde sagt: "-Nej, Grahn, du orkar inte eftersom du e så jävla lat 😄"

För då hade Grahn sagt: "Det orkar jag visst!! 🙂 "

Och så hade han nu suttit och njutit av goda scones. 🙂😛

Redigerat av Memphis
Postat
Helt underbart egentligen.

Där står man, fullt påpälsad inför en liten promenad. Jacka, mössa, kängor, handskar. Då tittar morsan ut från köket och frågar om man ska gå ut.

Eller när man är nysnaggad och hon frågar om man klippt sig.

Eller när man står och kokar ägg och hon frågar om man kokar ägg.

Jag är fruktansvärt glad att det inte är lika enkelt att skaffa vapen i sverige som det är i USA.

xD

Postat (redigerat)

Eller om man stöter på någon man känner på ett oväntat ställe och dom då frågar. "-Nemän, är du här?"

🙂

Redigerat av Memphis
Postat
Inser här att jag borde kört omvänd psykologi. Borde sagt: "-Nej, Grahn, du orkar inte eftersom du e så jävla lat 😛"

För då hade Grahn sagt: "Det orkar jag visst!! 🙂 "

Och så hade han nu suttit och njutit av goda scones. 🙂😱

MÄH Nääee 🙂

mvh / uppstudsig tonåring

Postat

Nixon: "You should marry that woman."

Frost: "Yes, isn't she wonderful?"

Nixon: "More importantly, she's from Monaco. They don't pay any taxes there."

xD

Postat
Eller om man stöter på någon man känner på ett oväntat ställe och dom då frågar. "-Nemän, är du här?"

🙂

ja precis. om det händer typ 4 ggr om dagen under 9 månaders tid, då har du fått nog sen 🙂

Postat

En gång satt jag och nynnade med lite i en låt när jag satt framför datorn. Då tittade farsan in genom dörren och frågade om jag nynnade.

Postat
En gång satt jag och nynnade med lite i en låt när jag satt framför datorn. Då tittade farsan in genom dörren och frågade om jag nynnade.

🙂

Blir bara bättre o bättre. 🙂

Postat (redigerat)
De e jäkligt gott att bo själv utan dessa förbaskade föräldrar

Håller fullständigt med! Så djävulskt skönt att ha eget. 🙂

Ingen nån farsa som klagar på att man plockar i det färdigtvättade utan att sortera det... när han själv gör så.

Eller när han klagade när någon råkade slänga färgat klädesplagg i korgen för vitt.. när det ändå inte var han utan vi bröder som fick sköta tvättandet...

Eller klagade på att vi inte tog jämt i smörpaketet utan bildade en grop.... 🙂

Eller sade att vi inte fick äta på rummet när han själv gjorde det. 🙂

osv osv osv

inte för att jag vill smutskasta min farsa men sånna saker var så sjukt störande..

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.