Overkill Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Hehe, en kompis på fejjan blev precis vän med tshirtstoretjejen. 🙂
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Helt underbart egentligen. Där står man, fullt påpälsad inför en liten promenad. Jacka, mössa, kängor, handskar. Då tittar morsan ut från köket och frågar om man ska gå ut. Eller när man är nysnaggad och hon frågar om man klippt sig. Eller när man står och kokar ägg och hon frågar om man kokar ägg. Jag är fruktansvärt glad att det inte är lika enkelt att skaffa vapen i sverige som det är i USA.
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Hehe, en kompis på fejjan blev precis vän med tshirtstoretjejen. 🙂 THE BASTARD! 🙂
Memphis Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 (redigerat) Du kan ju öppna msn också memphan 🙂 Kan jag? Har du en öppnare på dig då? 🙂 Redigerat 7 mars 2010 av Memphis
Memphis Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 (redigerat) Näe de orkar jag inte! 🙂😱 Inser här att jag borde kört omvänd psykologi. Borde sagt: "-Nej, Grahn, du orkar inte eftersom du e så jävla lat 😄" För då hade Grahn sagt: "Det orkar jag visst!! 🙂 " Och så hade han nu suttit och njutit av goda scones. 🙂😛 Redigerat 7 mars 2010 av Memphis
Overkill Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Helt underbart egentligen. Där står man, fullt påpälsad inför en liten promenad. Jacka, mössa, kängor, handskar. Då tittar morsan ut från köket och frågar om man ska gå ut. Eller när man är nysnaggad och hon frågar om man klippt sig. Eller när man står och kokar ägg och hon frågar om man kokar ägg. Jag är fruktansvärt glad att det inte är lika enkelt att skaffa vapen i sverige som det är i USA. xD
Memphis Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 (redigerat) Eller om man stöter på någon man känner på ett oväntat ställe och dom då frågar. "-Nemän, är du här?" 🙂 Redigerat 7 mars 2010 av Memphis
Neosus Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Inser här att jag borde kört omvänd psykologi. Borde sagt: "-Nej, Grahn, du orkar inte eftersom du e så jävla lat 😛" För då hade Grahn sagt: "Det orkar jag visst!! 🙂 " Och så hade han nu suttit och njutit av goda scones. 🙂😱 MÄH Nääee 🙂 mvh / uppstudsig tonåring
Memphis Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 MÄH Nääee 🙂 mvh / uppstudsig tonåring Joh hooo!! 🙂 /envis förälder.
Overkill Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Nixon: "You should marry that woman." Frost: "Yes, isn't she wonderful?" Nixon: "More importantly, she's from Monaco. They don't pay any taxes there." xD
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Eller om man stöter på någon man känner på ett oväntat ställe och dom då frågar. "-Nemän, är du här?" 🙂 ja precis. om det händer typ 4 ggr om dagen under 9 månaders tid, då har du fått nog sen 🙂
Neosus Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Jag har handlat mjöl, smör, mölk, ballerina, fiskgratäng och kaffefilter! Sådeså!
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 jag tror jag ska gå och fråga om de sitter och tittar på tv nu.
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 En gång satt jag och nynnade med lite i en låt när jag satt framför datorn. Då tittade farsan in genom dörren och frågade om jag nynnade.
Memphis Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 En gång satt jag och nynnade med lite i en låt när jag satt framför datorn. Då tittade farsan in genom dörren och frågade om jag nynnade. 🙂 Blir bara bättre o bättre. 🙂
Neosus Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 De e jäkligt gott att bo själv utan dessa förbaskade föräldrar
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Såg ni?! En fråga som inte hade något på förhand självklart svar!!! OMG! :.o
Memphis Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 (redigerat) De e jäkligt gott att bo själv utan dessa förbaskade föräldrar Håller fullständigt med! Så djävulskt skönt att ha eget. 🙂 Ingen nån farsa som klagar på att man plockar i det färdigtvättade utan att sortera det... när han själv gör så. Eller när han klagade när någon råkade slänga färgat klädesplagg i korgen för vitt.. när det ändå inte var han utan vi bröder som fick sköta tvättandet... Eller klagade på att vi inte tog jämt i smörpaketet utan bildade en grop.... 🙂 Eller sade att vi inte fick äta på rummet när han själv gjorde det. 🙂 osv osv osv inte för att jag vill smutskasta min farsa men sånna saker var så sjukt störande.. Redigerat 7 mars 2010 av Memphis
Overkill Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 R2D2 har gått isönder jag vet en till tvåa som är lite trasig 🙂
Recommended Posts