Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

jag var ute och sprang en sväng. lite farligt när snön på vägen hade tinat på dagen och hunnit frysa nu. glashalt. men jag klarade mig fint. inga brutna ben.

Postat

streamen jag hittade var för tung för att mitt mobila smalband skulle klara av den... hade gått hur bra som helst en förmiddag, men såhär på kvällstid är det bara blä.

sen när jag flyttat får det nog bli trådbundet också.

Postat
How come?

Varför jag fnittrade?

Dels som vi varit inne på i tråden tidigare, här i norr har vi normalt sett beredskap för sånt här tjafs (snö). Sen var det som så småskaligt denna gång

att det nästan blir sött istället för tragiskt. 😄

Postat

Tydligen är det samma kvalitet på cykelskjulen som det är på lägenheterna på liljansberget. Lyhört som f*n, har grannen fest två våningar nedanför på andra sidan huset så hör man musiken, och inte att förglömma det högklassiska ljudet av grannen som utgör sina behov på toaletten! Go Bostaden!

Postat (redigerat)

xD

Tänkte på den som svarade på den där kommentaren, kanske han som sitter på dass och har fest. 😄

Eller ja, kanske inte nödvändigtvis fest på dass. 😄

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.