Memphis Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 alltså, har en kurs som heter Termodynamik som e jättesvår. xD Tenta på Tisdag. xD
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 jag var ute och sprang en sväng. lite farligt när snön på vägen hade tinat på dagen och hunnit frysa nu. glashalt. men jag klarade mig fint. inga brutna ben.
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 streamen jag hittade var för tung för att mitt mobila smalband skulle klara av den... hade gått hur bra som helst en förmiddag, men såhär på kvällstid är det bara blä. sen när jag flyttat får det nog bli trådbundet också.
Pico Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 How come? Varför jag fnittrade? Dels som vi varit inne på i tråden tidigare, här i norr har vi normalt sett beredskap för sånt här tjafs (snö). Sen var det som så småskaligt denna gång att det nästan blir sött istället för tragiskt. 😄
Overkill Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Fick mig o fnittra något... xD Tydligen är det samma kvalitet på cykelskjulen som det är på lägenheterna på liljansberget. Lyhört som f*n, har grannen fest två våningar nedanför på andra sidan huset så hör man musiken, och inte att förglömma det högklassiska ljudet av grannen som utgör sina behov på toaletten! Go Bostaden!
Pico Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 (redigerat) xD Tänkte på den som svarade på den där kommentaren, kanske han som sitter på dass och har fest. 😄 Eller ja, kanske inte nödvändigtvis fest på dass. 😄 Redigerat 7 mars 2010 av Pico
Recommended Posts