Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Ni kanske undrar varför jag är uppe såhär tidigt, mitt i natten, eftersom jag skrev sent här på Forumet igår. Jag ska lämna in Europatipset!

Postat
behringer har en kombinerad vattenkokare/bpm-kalkylator.

Lite dålig kvalité bara, vattnet kokar vid 72bpm. :/

Postat
men han behöver onekligen göra något spektakulärt isåfall...

Han kan bli väggen som de andra går in i. 🙂

Postat
Han kan bli väggen som de andra går in i. 🙂

eller bli staven som förändrar de andras syn i allmänhet.

Postat

Iofs kanske han är i Lahtis, norska dameliten var där iaf. Damernas skidskytte-EM igår var väldigt reservbetonat iaf.

Postat

Fidden förresten, 390kr / år för Eurosport player... i kombination med svtplay och andra streams kanske det räcker istället för TV-abonnemang.

Postat
Iofs kanske han är i Lahtis, norska dameliten var där iaf. Damernas skidskytte-EM igår var väldigt reservbetonat iaf.

EM känns kanske inte så prioriterat, ungefär som europacupen i alpint?

Postat
EM känns kanske inte så prioriterat, ungefär som europacupen i alpint?

Jo det är mer för talanger som vill bevisa att de hör hemma i "A-laget" osv. Men några kända namn var det med.

Postat
Fidden förresten, 390kr / år för Eurosport player... i kombination med svtplay och andra streams kanske det räcker istället för TV-abonnemang.

Eller också kör man lite p2p xD

Postat
Eller också kör man lite p2p xD

mm, tänkte ifall det är svårt att hitta typ snooker-streams o sånt. 🙂

Postat
hon var nog ganska söt iallafall, men hon hade lite percy-haka 🙂

Jag satt mest här och funderade över vilket knasigt jobb... Överlämna en krans och sen stå o krama en svettig Brink liksom.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.