Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Tror hockeyn tog slut... har en stream med WNBA igång, och det känns inte så satans spännande.
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Jag gillar han den blåa snubben (Dr. Manhattan) verkligen går runt och visar schnalen. xD
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Vaknar jag tidigt imorgon ska jag göra en sak jag tycker är skitskönt, nämligen gå upp och käka och sen går man och lägger sig och tar en tupplur igen xD
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Jättekallt i sängen så tog på mig underställ och sovsockar xD Fett skön! Börjar gillar det.
slejnard Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 tjoflöjt 😑 tjo å tjim nödgat rim fiskar stim pengar vinn om du finn- e har på näsan bar ☺️
debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Ändå lite skön att kolla på. 😑 Efter det är det visst Secret Window med, den är skön. Så vill jag också se ut. Så ful?
Dingbats Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Nyss på MTV var det om två heta bisexuella tvillingar som sökte kärleken och nu är det dancefloor topchart.
debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 eller alltså, jag kollar inte på film JUST NU. lät ju ungefär som när debatt säger att han aldrig någonsin dricker vatten eller så ☺️ Att jag dricker vatten sker nog max tre gånger per år. Normalt blir det måltidsdryck, juice, grönt thé, cacao eller mjölk! 😑
debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Nyss på MTV var det om två heta bisexuella tvillingar som sökte kärleken och nu är det dancefloor topchart. Bin sticks har jag hört. Kan bin vara bisexuella?
Dingbats Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Imorgon måste jag städa undan och damma och på måndag måste jag plugga och på tisdag måste jag plugga och på onsdag måste jag åka till Toulouse och dricka halloncider på en svagt belyst veranda.
debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Imorgon måste jag städa undan och damma och på måndag måste jag plugga och på tisdag måste jag plugga och på onsdag måste jag åka till Toulouse och dricka halloncider på en svagt belyst veranda. Toulouse har jag aldrig varit... Men Paris, Lyon, Bordeaux, Le Havre, Cannes. 😑
Dingbats Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Toulouse har jag aldrig varit...Men Paris, Lyon, Bordeaux, Le Havre, Cannes. 😑 lyllos
Dingbats Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 johan, vill du träffas nån gång? jag är kan inte så mycket om bilar, men du kanske kan lära mig en del så kan jag lära dig en del om harry potter.
debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Vet inte om jag ska ta 3-4 mycket korta semestertrippar på vardera 3 dagar utspridda i sommar eller om jag ska ta en längre på 3 veckor. Vad tycker ni?
Dingbats Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Ellen Page har lite uppnäsa och hon är ju skitsnygg. I så fall borde ju jag också vara skitsnygg.
Dingbats Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Jag skriver några till inlägg som alla kan hoppa över sen. 2007: naaaaajs 2008: naaaaajs 2009: naajs... 2010: naaae... 2011: neeeeeeeeej Min prognos.
debatt Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 (redigerat) Tänkte ju se konserter i sommar... välja ut minst 3 st iaf... Men de ligger knepigt till geografiskt och tidsmässigt för att få det att fungera, men kanske fler datumar tillkommer dessutom och med fler artister/band? Såhär ser det ut f.n., vilka ska jag välja, vilka passar ihop för en rutt? 12 juni - Sölvesborg, Sverige 20 juni - Tetbury, England 21 juni - Manchester, England 22 juni - London, England 24 juni - Paris, Frankrike 29 juni - Brüssel, Belgien 1 juli - St Margarethen, Österrike / 1 juli - Odense, Danmark 2 juli - München, Tyskland / 2 juli - Moss, Norge 3 juli - Montreaux, Schweiz / 3 juli - Langesund, Norge 4 juli - Stavanger, Norge 5 juli - Bonn, Tyskland 10 juli - Thetford, England 11 juli - Kinrosshire, Skottland 13 juli - Lissabon, Portugal 14 juli - Vigo, Spanien 16 juli - Perelada, Spanien 17 juli - Dolder Eisbahn, Schweiz 18 juli - Stuttgart, Tyskland / 18 juli - Salem, Tyskland 23 juli - Emmendingen, Tyskland / 23 juli - Berlin, Tyskland 24 juli - Halle, Tyskland / 24 juli - London, England 25 juli - Dresden, Tyskland / 25 juli - London, England 7 aug - Stockholm, Sverige 21 aug - Oslo, Norge / 21 aug - Ledreborg, Danmark 28 aug - Brann, Norge Hur få ihop detta... 3 veckor... 😑 Redigerat 7 mars 2010 av debatt
Dingbats Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Jag vet inte om det är bra eller dåligt att min nostalgi som längst alltid sträcker sig typ en sjundedel av mitt liv bakåt.
Recommended Posts