Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
på tisdag ska jag för övrigt käka lunch.

med någon het tjej, eller bara helt enkelt käka lunch och du ville dela med dig? Ja, av informationen... kanske inte lunchen i sig.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

imorgon ska jag nog göra asgod frulle med stekta ägg och bacon, lägga det på två mackor och så steka det i allt det gottiga fettet. och så ost uppepå det 🙂

Postat
med någon het tjej, eller bara helt enkelt käka lunch och du ville dela med dig? Ja, av informationen... kanske inte lunchen i sig.

Du är inte helt fel ute 🙂

Det är en kompis som kommer till grannstaden för en jobbintervju.

Postat (redigerat)

Så när du flyttar ifrån Jön-trakten för jobb, så flyttar hon eventuellt mot Jönnet för jobb?

Edit: Vilken optimistisk syn jag har på livet ibland. 🙂

Redigerat av Pico
Postat

Jag gissar på Habo, Ulricehamn, Falköping eller Tidahol!

Postat
imorgon ska jag nog göra asgod frulle med stekta ägg och bacon, lägga det på två mackor och så steka det i allt det gottiga fettet. och så ost uppepå det 🙂

Fy fan vad onyttigt. Skippa brödet för helvete! Bara en massa onödiga kolhydrater 🙂

Postat
Fy fan vad onyttigt. Skippa brödet för helvete! Bara en massa onödiga kolhydrater 🙂

säger du till en som precis druckit massa dricka och ätit glass. 🙂 det är ju gott!

Postat
Så när du flyttar ifrån Jön-trakten för jobb, så flyttar hon eventuellt mot Jönnet för jobb?

Edit: Vilken optimistisk syn jag har på livet ibland. 🙂

... ja.. det verkar så... 🙂

😆

Postat (redigerat)
säger du till en som precis druckit massa dricka och ätit glass. 🙂 det är ju gott!

Om 10 år är ditt "gott" mätbart. 😆

Men ätbart redan nu. 🙂

Redigerat av Pico
Postat

Ur urkopparkoppar?

Glassat glass på påfågel fågel?

Postat
Jag gissar på Habo, Ulricehamn, Falköping eller Tidahol!

Nej, du har fel. Det är den asiatiska staden joen-koe-ping.

Postat

nu ska jag stoppa in den där grejen i munnen och jucka den fram och tillbaks. sen ska jag spotta ut nåt vitt gojs.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.