Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 på tisdag ska jag för övrigt käka lunch. med någon het tjej, eller bara helt enkelt käka lunch och du ville dela med dig? Ja, av informationen... kanske inte lunchen i sig.
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 imorgon ska jag nog göra asgod frulle med stekta ägg och bacon, lägga det på två mackor och så steka det i allt det gottiga fettet. och så ost uppepå det 🙂
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 med någon het tjej, eller bara helt enkelt käka lunch och du ville dela med dig? Ja, av informationen... kanske inte lunchen i sig. Du är inte helt fel ute 🙂 Det är en kompis som kommer till grannstaden för en jobbintervju.
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 (redigerat) Du är inte helt fel ute 🙂Det är en kompis som kommer till grannstaden för en jobbintervju. Så när du flyttar ifrån Jön-trakten för jobb, så flyttar hon eventuellt mot Jönnet för jobb? Edit: Vilken optimistisk syn jag har på livet ibland. 🙂 Redigerat 6 mars 2010 av Pico
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Du är inte helt fel ute 🙂Det är en kompis som kommer till grannstaden för en jobbintervju. Jag gissar på Habo, Ulricehamn, Falköping eller Tidahol!
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 imorgon ska jag nog göra asgod frulle med stekta ägg och bacon, lägga det på två mackor och så steka det i allt det gottiga fettet. och så ost uppepå det 🙂 Fy fan vad onyttigt. Skippa brödet för helvete! Bara en massa onödiga kolhydrater 🙂
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Fy fan vad onyttigt. Skippa brödet för helvete! Bara en massa onödiga kolhydrater 🙂 säger du till en som precis druckit massa dricka och ätit glass. 🙂 det är ju gott!
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Så när du flyttar ifrån Jön-trakten för jobb, så flyttar hon eventuellt mot Jönnet för jobb? Edit: Vilken optimistisk syn jag har på livet ibland. 🙂 ... ja.. det verkar så... 🙂 😆
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 (redigerat) säger du till en som precis druckit massa dricka och ätit glass. 🙂 det är ju gott! Om 10 år är ditt "gott" mätbart. 😆 Men ätbart redan nu. 🙂 Redigerat 6 mars 2010 av Pico
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 säger du till en som precis druckit massa dricka och ätit glass. 🙂 det är ju gott! Ur urkopparkoppar? Glassat glass på påfågel fågel?
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Jag gissar på Habo, Ulricehamn, Falköping eller Tidahol! Nej, du har fel. Det är den asiatiska staden joen-koe-ping.
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 FFS malin åkerman är kanske inte världens bästa skådis men när hon visar både tuttar och röv så får hon fan 5/5 🙂
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 tide a hol "bearer of good tidings" får ju lite annorlunda betydelse
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Mm, Ivanhoe behövs inte direkt göras om. Det är ju ett pun i sig.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 nu ska jag stoppa in den där grejen i munnen och jucka den fram och tillbaks. sen ska jag spotta ut nåt vitt gojs.
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 And yet I made pun of him. Så blir det när man har spunnit för mycket på olika ordvitsar. (🙂)
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Så blir det när man har spunnit för mycket på olika ordvitsar. (🙂) Mäh, stfu punk!
Recommended Posts