Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Men knepig handling i den filmen ändå... man måste vara med i vändningarna. Helt plötsligen så började några snacka på svenska om

nyheter, sport och väder och sånt. Jobbigt att hänga med. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Men knepig handling i den filmen ändå... man måste vara med i vändningarna. Helt plötsligen så började några snacka på svenska om

nyheter, sport och väder och sånt. Jobbigt att hänga med. ☺️

jag har börjat kolla på den tre gånger, två gånger stängde jag av och en somnade jag. cage ligger väl under massa betong i början va?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
jag har börjat kolla på den tre gånger, två gånger stängde jag av och en somnade jag. cage ligger väl under massa betong i början va?

Jag vet inte, men man kan ju alltid hoppas. Synd han inte blev kvar i kulisserna när filmen var klar bara. Ingen favo-skådis för mig, direkt.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Notting Hill på trean, riktig jävla rysare. Lite rysk roulette att kolla den filmen, kör man gaffeln i låret eller ej?

Ändå lite skön att kolla på. ☺️ Efter det är det visst Secret Window med, den är skön.

johnny_depp11.jpg

Så vill jag också se ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Ändå lite skön att kolla på. 😎 Efter det är det visst Secret Window med, den är skön.

johnny_depp11.jpg

Så vill jag också se ut.

Absolut, brylkräm och påsar under ögonen är hett. Eller, tänkte jag fel nu... ☺️

Edit: Citerade offtopic-inlägg #306 000 😄

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...