Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 eller vadå rejält, ger ju mindre än ett äkta jailbait ☺️ failbait none the less 😎
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Kollar litt på filmen WTC. Spoilervarning; flygplan åker in i tornen. ☺️😄 😎
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Men knepig handling i den filmen ändå... man måste vara med i vändningarna. Helt plötsligen så började några snacka på svenska om nyheter, sport och väder och sånt. Jobbigt att hänga med. ☺️
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Men knepig handling i den filmen ändå... man måste vara med i vändningarna. Helt plötsligen så började några snacka på svenska omnyheter, sport och väder och sånt. Jobbigt att hänga med. ☺️ jag har börjat kolla på den tre gånger, två gånger stängde jag av och en somnade jag. cage ligger väl under massa betong i början va?
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 (redigerat) jag har börjat kolla på den tre gånger, två gånger stängde jag av och en somnade jag. cage ligger väl under massa betong i början va? Jag vet inte, men man kan ju alltid hoppas. Synd han inte blev kvar i kulisserna när filmen var klar bara. Ingen favo-skådis för mig, direkt. Redigerat 6 mars 2010 av Pico
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 jag tycker watchmen är lite seg. fast nu dog en och gurglade tandkrämsskum. fett äckligt
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Notting Hill på trean, riktig jävla rysare. Lite rysk roulette att kolla den filmen, kör man gaffeln i låret eller ej?
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 såg iron man igår, den var fett skön. där hände det lite.
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 såg iron man igår, den var fett skön. där hände det lite. Och med lite menar du mycket, antar jag? ☺️
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Notting Hill på trean, riktig jävla rysare. Lite rysk roulette att kolla den filmen, kör man gaffeln i låret eller ej? Ändå lite skön att kolla på. ☺️ Efter det är det visst Secret Window med, den är skön. Så vill jag också se ut.
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 (redigerat) Ändå lite skön att kolla på. 😎 Efter det är det visst Secret Window med, den är skön. Så vill jag också se ut. Absolut, brylkräm och påsar under ögonen är hett. Eller, tänkte jag fel nu... ☺️ Edit: Citerade offtopic-inlägg #306 000 😄 Redigerat 6 mars 2010 av Pico
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 jordnötter hade varit gott Tänkte på jordnötter och brewski igår faktiskt. Insåg att det var länge sedan jag käkade jordnötter, speciellt sånna rostade.
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Nu börjar filmen komma igång. 2 timmar efter den började xD
slejnard Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Hej! 🙂 Har vart i residenshuvudstaden å shoppat skrivbord, dragit om en massa sladdar, bytt plats på databordet till där det gamla skrivbordet stod och det nya skrivbordet satte jag där databordet stod förut.Hajar ni 🙂
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 jag kollar inte på film. har fotboll på i bakgrunden. sport är lite den enda anledningen till att jag ens överväger att skaffa tv till nya lägenheten.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 eller alltså, jag kollar inte på film JUST NU. lät ju ungefär som när debatt säger att han aldrig någonsin dricker vatten eller så 🙂
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 eller alltså, jag kollar inte på film JUST NU. lät ju ungefär som när debatt säger att han aldrig någonsin dricker vatten eller så 🙂 xD
Recommended Posts