Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

hej jag heter johan och är en kille på 16 vårar. jag gillar hockey, bilar och brudar.

hej jag heter alice och är en sprallig tjej på 15 jordsnurr. jag gillar musik, harry potter och att hänga med kompisar.

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 Vad pratar alla andra?

Ingen aning.. 😆

Nemän jag umgås ju iofs me folk i skolan och de e ju folk från hela sverige, men även de som e uppväxta här talar "vanlig" svenska. 😄 Typ bara en lärare som har dialekten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen aning.. 😆

Nemän jag umgås ju iofs me folk i skolan och de e ju folk från hela sverige, men även de som e uppväxta här talar "vanlig" svenska. 😄 Typ bara en lärare som har dialekten.

Till och med i vänersborg pratar ju en del västgötska med göteborgska tendenser. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen aning.. 😆

Nemän jag umgås ju iofs me folk i skolan och de e ju folk från hela sverige, men även de som e uppväxta här talar "vanlig" svenska. 😄 Typ bara en lärare som har dialekten.

Men det är ju sjukt. De måste ju prata iaf lite dialektalt färgat ju, även om det kanske inte är götebååårrrrrg liksom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det är ju sjukt. De måste ju prata iaf lite dialektalt färgat ju, även om det kanske inte är götebååårrrrrg liksom.

Inte jättemycket direkt. Sedan kanske jag kanske oxå undermedvetet vant mig vid lite och inte tänker lika mycket på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...