debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Jag ställer klockan. Detta inbegriper tvång. Så sett är jag liberal.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Förmodligen örat. Du kanske är på örat. jag vet inte, är örat på gränsen till vansinne? isåfall är jag nära iallafall.
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 jag vet inte, är örat på gränsen till vansinne? isåfall är jag nära iallafall. Det är väl i örat vansinnet sitter. Därför van Gogh skar av sig örat i alla fall.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Det är väl i örat vansinnet sitter. Därför van Gogh skar av sig örat i alla fall. jag tror det är balanssinnet du tänker på...
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 iofs.. vansinne innebär nog ganska ofta obalans, så du har nog rätt iallafall.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Tror jag ska göra en skiva som heter "du ställer klockan, jag flippar ur".
Neosus Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Vad är det som går och går men kommer aldrig fram? Svar: Neosus 😄
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 :.:.:.:..:.......::.:..:...::!:Ö!:!1Dk"""98"Kl)9 Nice to meet you, Mr Bored.
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 om man har riktigt jävla tråkigt så är man utomboredentligt uttråkad.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 I princip vilken sorts tårta som helst, tror jag... Jag ser detta som en form av utmaning 😄
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Jag sitter och ältar saker jag gjort både på fyllan och utanför fyllan, som är ganska obetydliga och harmlösa, men ändå på något sätt hamnat på de där sällsynta platserna i min hjärna som är som en solid-state drive. Varför kan man inte lagra vettiga saker där för?
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Jag sitter och ältar saker jag gjort både på fyllan och utanför fyllan, som är ganska obetydliga och harmlösa, men ändå på något sätt hamnat på de där sällsynta platserna i min hjärna som är som en solid-state drive. Varför kan man inte lagra vettiga saker där för? sånt är jobbigt. 😄
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 mm. "Ååhh, varför kallade jag den där killen för Olof när han hette Mats, ååååh vad piiinsaaaamt"... haha. Det är ju verkligen en sån ickehändelse. fattar inte varför jag tänker så.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 det står att jag gillar pazos bilder, och det gör jag iofs, men jag miss inte att jag klickat där...
Recommended Posts