Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Mejkar du sense?Sebbe sitter å lyssnar på massa av fiddens låtar och sjunger med jättebedrövligt jag mejkar inte sens, nä. jag brejkar sens.
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Av 40-sidors längstaläsande var detta skämtet du garvade åt 😆 😆
Neosus Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 "Han får väl lämna in en resningsansökan" ...ja inte för att jag sitter och läser nu men... 😆
debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Hur fan orkar ni? När jag är uppe till två vaknar jag aldrig före 13. Och kom inte med kommentaren "det är åldern", eftersom jag ALDRIG gjort det. Använder ni mycket oreegano? 😆
Dingbats Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Hur fan orkar ni?När jag är uppe till två vaknar jag aldrig före 13. Och kom inte med kommentaren "det är åldern", eftersom jag ALDRIG gjort det. Använder ni mycket oreegano? 😆 Jag ställer klockan.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 mina hörlurar skallrar lite i ena luren när det är mycket bas... då måste jag dra upp volymen ganska mycket och sen ner igen, då låter det bra igen. Jag är inte säker på om det slutar skallra eller om jag bara bedövar hörseln.
debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 mina hörlurar skallrar lite i ena luren när det är mycket bas... då måste jag dra upp volymen ganska mycket och sen ner igen, då låter det bra igen. Jag är inte säker på om det slutar skallra eller om jag bara bedövar hörseln. Förmodligen örat. Du kanske är på örat.
Recommended Posts