Pazo Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Vet ni vad som är riktigt 😏 ? Folk som bor söder om Sundsvall och ändå säger "Ume", "Lule", "Pite" och sånt. Jag säger ume! Orka säga umeå förfan. dessutom så säger ju alla andra ume typ
Pazo Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Uttråkad, och tänkte... ifall jag hade nån filmkanal, vad skulle jag kunna kolla på då? Canal+ Outlander TID: 13:55 - 15:50 Amerikansk action från 2008. Mitt under vikingatiden kraschlandar en man från en annan värld på jorden och släpper av misstag lös ett fruktansvärt monster i glesmarkerna. Odjuret förintar allt som kommer i dess väg och för att stoppa det måste rymdfararen vinna de primitiva vikingarnas förtroende. I rollerna: James Caviezel, Sophia Myles, John Hurt. Regi: Howard McCain. Låter ju verkligen helt fantastiskt... 😏 Har faktiskt sett rätt mkt av den 😄
Pazo Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Påminn honom att det är fel.Ursprungligen ett amerikanskt uttal av ordet. På svenska heter det oregaaaano. Säger Paz Potatisss också då och inte potaaatis? Det är ju för att jag lärde mig ordet på spanska före svenska
Pazo Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Om man har tråkigt när man är påp puben är man barbored. 😏
Pazo Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Opropå Owl city - fireflies. Så låter den precis som Toto - Africa efter att benrippof sjungit... "i like to make myself believe"... och sen kommer totolåten på "that the wöööörld turn.. sloooowlyyy"
Pazo Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Opropå Owl city - fireflies.Så låter den precis som Toto - Africa efter att benrippof sjungit... "i like to make myself believe"... och sen kommer totolåten på "that the wöööörld turn.. sloooowlyyy" Speciellt när han säger "SLOOOOWLYYYY"
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 fifan vad skönt det är att vara nysketen. Seru det alpina? Skön filur som satt typ i toppen på ett träd för att kunna se. 😏
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Seru det alpina? Skön filur som satt typ i toppen på ett träd för att kunna se. 😄 nä, jag stängde av... verkar som jag börjat längta efter våren för mycket för att gilla störtlopp 😏
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 nä, jag stängde av... verkar som jag börjat längta efter våren för mycket för att gilla störtlopp 😏 Sjukt fint väder idag... men vasaloppet är nog lite vårkänsla för mig btw. 😄
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Sjukt fint väder idag... men vasaloppet är nog lite vårkänsla för mig btw. 😏 Samma här, brukar tänka typ "va? ska de köra vasaloppet NU? det är ju vår!!", fast i år stämmer det ju inte riktigt 😄
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 tur att du inte läst iknapp kappa 40 sidor, för det hade inte mejkat sens nånstans.
Pazo Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Mejkar du sense? Sebbe sitter å lyssnar på massa av fiddens låtar och sjunger med jättebedrövligt
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 😆 Av 40-sidors längstaläsande var detta skämtet du garvade åt 😆
Recommended Posts