Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Vet ni vad som är riktigt 😏 ? Folk som bor söder om Sundsvall och ändå säger "Ume", "Lule", "Pite" och sånt.

Jag säger ume!

Orka säga umeå förfan. dessutom så säger ju alla andra ume typ

Postat
Uttråkad, och tänkte... ifall jag hade nån filmkanal, vad skulle jag kunna kolla på då?

Canal+

Outlander

TID: 13:55 - 15:50

Amerikansk action från 2008. Mitt under vikingatiden kraschlandar en man från en annan värld på jorden och släpper av misstag lös ett fruktansvärt monster i glesmarkerna. Odjuret förintar allt som kommer i dess väg och för att stoppa det måste rymdfararen vinna de primitiva vikingarnas förtroende. I rollerna: James Caviezel, Sophia Myles, John Hurt. Regi: Howard McCain.

Låter ju verkligen helt fantastiskt... 😏

Har faktiskt sett rätt mkt av den 😄

Postat
Påminn honom att det är fel.

Ursprungligen ett amerikanskt uttal av ordet.

På svenska heter det oregaaaano.

Säger Paz Potatisss också då och inte potaaatis?

Det är ju för att jag lärde mig ordet på spanska före svenska

Postat

Opropå Owl city - fireflies.

Så låter den precis som Toto - Africa efter att benrippof sjungit...

"i like to make myself believe"... och sen kommer totolåten på "that the wöööörld turn.. sloooowlyyy"

Postat
Opropå Owl city - fireflies.

Så låter den precis som Toto - Africa efter att benrippof sjungit...

"i like to make myself believe"... och sen kommer totolåten på "that the wöööörld turn.. sloooowlyyy"

Speciellt när han säger "SLOOOOWLYYYY"

Postat
fifan vad skönt det är att vara nysketen.

Seru det alpina? Skön filur som satt typ i toppen på ett träd för att kunna se. 😏

Postat
Seru det alpina? Skön filur som satt typ i toppen på ett träd för att kunna se. 😄

nä, jag stängde av... verkar som jag börjat längta efter våren för mycket för att gilla störtlopp 😏

Postat
nä, jag stängde av... verkar som jag börjat längta efter våren för mycket för att gilla störtlopp 😏

Sjukt fint väder idag... men vasaloppet är nog lite vårkänsla för mig btw. 😄

Postat
Sjukt fint väder idag... men vasaloppet är nog lite vårkänsla för mig btw. 😏

Samma här, brukar tänka typ "va? ska de köra vasaloppet NU? det är ju vår!!", fast i år stämmer det ju inte riktigt 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.