debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Ersboda har fler innevånare än Lycksele tätort. 114k för Umeå kommun, men kring 75-80k i staden. Jag har ingen aning, men jag tror det finns många gamla fina hus i Umeå.
Dingbats Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jag såg en skitbra film ikväll. Tracey hette den. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Tracey_Fragments_%28film%29 I svensk översättning alltså. Den var i konstant splitscreen som varierade hela tiden. Tydligen fått pisskritik. Otroligt bra film.
debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jag såg en skitbra film ikväll. Tracey hette den. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Tracey_Fragments_%28film%29 I svensk översättning alltså. Den var i konstant splitscreen som varierade hela tiden. Tydligen fått pisskritik. Otroligt bra film. Konstigt nog är det ju alltid de med 0 eller 1 stjärna som är de bästa filmerna. Är det en fortsättning på Driller Killer månntro? 😏
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jo, men då ska man va kul. Du är inte kul, och du saknar totalt självkritik. Hellre det än bitter.
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Humor? http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go&feature=fvw
Dingbats Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Konstigt nog är det ju alltid de med 0 eller 1 stjärna som är de bästa filmerna. Är det en fortsättning på Driller Killer månntro? 😏 Det var inga borrar i den.
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jag har ingen aning, men jag tror det finns många gamla fina hus i Umeå. Ptja, jag vet inte... det brann ju rätt rejält här en gång i tiden. Förutom vandrarhemmet då. 😏 Har för mig staden brunnit ned till grunden i princip, ett par gånger.
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jo, men då ska man va kul. Du är inte kul, och du saknar totalt självkritik. ööh, va? han kritiserade ju sitt eget skämt för att han tyckte det var dåligt?
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Humor? http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go&feature=fvw 😏
Dingbats Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Får jag gå och kissa, tvätta ansiktet och borsta tänderna nu? Och sen förmodligen kissa igen för man blir alltid lite kissnödig av allt vatten man sköljer med när man borstar tänderna. Och så måste jag ha på sån där finnkräm som jag förmodligen inte behöver längre. Är det okej?
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Får jag gå och kissa, tvätta ansiktet och borsta tänderna nu? Och sen förmodligen kissa igen för man blir alltid lite kissnödig av allt vatten man sköljer med när man borstar tänderna. Och så måste jag ha på sån där finnkräm som jag förmodligen inte behöver längre. Är det okej? Do it! Tråden finns nog kvar när du kommer tebax. 🙂
Dingbats Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Man ska inte skölja när man borstat tänderna. Nej jag vet, men det går ju fan inte att inte göra det. Då ligger man bara och sväljer hela natten sen.
SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 ööh, va? han kritiserade ju sitt eget skämt för att han tyckte det var dåligt? Jo, vilket länder honom till heder, men det drog ut.
slejnard Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 (redigerat) jo en liten skölj kan unnas edit: till dingbats alltså Redigerat 5 mars 2010 av slejnard
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 jo en liten skölj kan unnas Du gör det säkert med en virre 🙂
debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 (redigerat) Ptja, jag vet inte... det brann ju rätt rejält här en gång i tiden. Förutom vandrarhemmet då. 😄Har för mig staden brunnit ned till grunden i princip, ett par gånger. Ojojoj.. 🙂 Umeå damfotbollslag är fantastiska. Nu när inte Göteborg Kopparbergs damer ligger i topp, så måste man ju bara hålla på dem, framför tjaaa... Malmö o Djurgården. Får väl se vad nästa säsong ger dock... Redigerat 5 mars 2010 av debatt
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Ojojoj.. 🙂Umeå damfotbollslag är fantastiska. Nu när inte Göteborg Kopparbergs damer ligger i topp, så måste man ju bara hålla på dem, framför tjaaa... Malmö o Djurgården. UIK går på knäna tror jag. Tappat alla stora spelare och ekonomin dels pga. just storspelarna men även det ekonomiska klimatet.
debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Och sen förmodligen kissa igen för man blir alltid lite kissnödig av allt vatten man sköljer med när man borstar tänderna. Sväljer du det vattnet? Eller pissar du av psykologiska skäl? Jag gör det, av att det regnar ute.
slejnard Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 ett glas älv tack! 🙂 tur att det inte finns en enda droppe hemma för det vore jävligt gött med ett par tunnor whiskey
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Ptja, jag vet inte... det brann ju rätt rejält här en gång i tiden. Förutom vandrarhemmet då. 🙂Har för mig staden brunnit ned till grunden i princip, ett par gånger. Det är väl därför ni har så mycket björk där nu, det fungerar som brandbroms. Det finns ganska snygga exempel av skogsbränder som tagit sig fram till en ganska smal björksträng, där den stannat av och dött ut för att den inte tog sig vidare.
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Om man vill kolla film som inte färdigladdad, måste man reparera avi-filen då? För om jag startar yrrol i VLC (typ 20% färdignedladdad) så måste jag reparera den om jag vill kolla. Men pajar jag något för nedladdningen då?
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Det är väl därför ni har så mycket björk där nu, det fungerar som brandbroms. Det finns ganska snygga exempel av skogsbränder som tagit sig fram till en ganska smal björksträng, där den stannat av och dött ut för att den inte tog sig vidare. Kan så vara... fan vet jag.. 🙂
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Tryckte reparera inte och det funkade bra så glöm min fråga.
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Det är väl därför ni har så mycket björk där nu, det fungerar som brandbroms. Det finns ganska snygga exempel av skogsbränder som tagit sig fram till en ganska smal björksträng, där den stannat av och dött ut för att den inte tog sig vidare. Jahaaa, så det är därför Jan Björklund av alla människor är folkpartiets partiledare.
Recommended Posts