Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Jag såg en skitbra film ikväll. Tracey hette den. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Tracey_Fragments_%28film%29 I svensk översättning alltså. Den var i konstant splitscreen som varierade hela tiden. Tydligen fått pisskritik. Otroligt bra film.

Konstigt nog är det ju alltid de med 0 eller 1 stjärna som är de bästa filmerna.

Är det en fortsättning på Driller Killer månntro? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ingen aning, men jag tror det finns många gamla fina hus i Umeå.

Ptja, jag vet inte... det brann ju rätt rejält här en gång i tiden. Förutom vandrarhemmet då. 😏

Har för mig staden brunnit ned till grunden i princip, ett par gånger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får jag gå och kissa, tvätta ansiktet och borsta tänderna nu? Och sen förmodligen kissa igen för man blir alltid lite kissnödig av allt vatten man sköljer med när man borstar tänderna. Och så måste jag ha på sån där finnkräm som jag förmodligen inte behöver längre. Är det okej?

Link to comment
Dela på andra sajter

Får jag gå och kissa, tvätta ansiktet och borsta tänderna nu? Och sen förmodligen kissa igen för man blir alltid lite kissnödig av allt vatten man sköljer med när man borstar tänderna. Och så måste jag ha på sån där finnkräm som jag förmodligen inte behöver längre. Är det okej?

Do it! Tråden finns nog kvar när du kommer tebax. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Ptja, jag vet inte... det brann ju rätt rejält här en gång i tiden. Förutom vandrarhemmet då. 😄

Har för mig staden brunnit ned till grunden i princip, ett par gånger.

Ojojoj.. 🙂

Umeå damfotbollslag är fantastiska.

Nu när inte Göteborg Kopparbergs damer ligger i topp, så måste man ju bara hålla på dem, framför tjaaa... Malmö o Djurgården.

Får väl se vad nästa säsong ger dock...

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Ojojoj.. 🙂

Umeå damfotbollslag är fantastiska.

Nu när inte Göteborg Kopparbergs damer ligger i topp, så måste man ju bara hålla på dem, framför tjaaa... Malmö o Djurgården.

UIK går på knäna tror jag. Tappat alla stora spelare och ekonomin dels pga. just storspelarna men även det ekonomiska klimatet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och sen förmodligen kissa igen för man blir alltid lite kissnödig av allt vatten man sköljer med när man borstar tänderna.

Sväljer du det vattnet? Eller pissar du av psykologiska skäl? Jag gör det, av att det regnar ute.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ptja, jag vet inte... det brann ju rätt rejält här en gång i tiden. Förutom vandrarhemmet då. 🙂

Har för mig staden brunnit ned till grunden i princip, ett par gånger.

Det är väl därför ni har så mycket björk där nu, det fungerar som brandbroms. Det finns ganska snygga exempel av skogsbränder som tagit sig fram till en ganska smal björksträng, där den stannat av och dött ut för att den inte tog sig vidare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man vill kolla film som inte färdigladdad, måste man reparera avi-filen då? För om jag startar yrrol i VLC (typ 20% färdignedladdad) så måste jag reparera den om jag vill kolla. Men pajar jag något för nedladdningen då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl därför ni har så mycket björk där nu, det fungerar som brandbroms. Det finns ganska snygga exempel av skogsbränder som tagit sig fram till en ganska smal björksträng, där den stannat av och dött ut för att den inte tog sig vidare.

Kan så vara... fan vet jag.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl därför ni har så mycket björk där nu, det fungerar som brandbroms. Det finns ganska snygga exempel av skogsbränder som tagit sig fram till en ganska smal björksträng, där den stannat av och dött ut för att den inte tog sig vidare.

Jahaaa, så det är därför Jan Björklund av alla människor är folkpartiets partiledare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...