debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Vandrarhemmet jag tänker på ligger längst E4:an, mitt i stan. Skolgatan är en tvärgata mot E4:an sett, och rätt nära STFs vandrarhem.Men då vet jag ju inte vilket nummer på Skolgatan det gäller heller. STFs vandrarhem var dessutom det som brann, men det står inget om det på deras hemsida. Har de inte hunnit fixa till allt innan 2014 så jobbar de så dåligt att det är bra gjort. Oj, är det på det stället det brann. Nej, det framgår ju inte på den webbsidan där en brunhårig tjej tar till sig frukost.
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jaha... Men hallå, vad är det att hetsa upp sig över? SIEG FAIL! 😄 :D
SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 Jaha... Men hallå, vad är det att hetsa upp sig över? SIEG FAIL! Hello Auschwitz tell me how your doin.
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Oj, är det på det stället det brann. Nej, det framgår ju inte på den webbsidan där en brunhårig tjej tar till sig frukost. Kan tänka mig att det redan är gjort i ordning, och inför 2014 lär det ju inte vara några problem. 😄
Neosus Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Ja. Om du preciserar "alla pikar" så preciserar jag mina inlägg. Är man konstig om man inte gillar antisemitiska inlägg? Vore intressant att veta när ett antisemitiskt inlägg har gjorts här i längsta... 😄
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Det var inget antisemitiskt i "skämtet". Nej, det var bara väldigt dåligt. xD
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Nej, det var bara väldigt dåligt. xD Reason enough to be offended. 😄
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Nej, det var bara väldigt dåligt. xD Där är jag böjd att hålla med 😄
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Hello Auschwitz tell me how your doin. SHIT! ÄR DU ANTISEMIT! DU DROG ETT SKÄMT OM AUSCHWITZ! 😄 :D 😄😮
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Pico... bor du nära där eller? Nej, verkligen inte. En mil käpprätt åt helskotta därifrån. Men äre så att du åker hit så får du banne mig säga till! 😄
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 SHIT!ÄR DU ANTISEMIT! DU DROG ETT SKÄMT OM AUSCHWITZ! 😄 :D 😄😮 dessutom så var det ju aschwittzigt.
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Nej, verkligen inte. En mil käpprätt åt helskotta därifrån. Men äre så att du åker hit så får du banne mig säga till! 😄 Jag har bekanta i helskotta, hur långt därifrån bor du?
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 dessutom så var det ju aschwittzigt. Hehe, den där var bra. Du får en guldstjärna på bröstet.
SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 SHIT!ÄR DU ANTISEMIT! DU DROG ETT SKÄMT OM AUSCHWITZ! 😄 :D 😄😮 Ja herregud. Menar du att jag har helt fel?
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jag har bekanta i helskotta, hur långt därifrån bor du? Kan väl tänka mig att jag är centrum för Helskotta. 😄
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Ja herregud. Menar du att jag har helt fel? Ja. Det är vad jag vet ingen som har uttalat sig negativt om judar.
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Hehe, den där var bra. Du får en guldstjärna på bröstet. xD tack, nu har jag snart führa.
debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Nej, verkligen inte. En mil käpprätt åt helskotta därifrån. Men äre så att du åker hit så får du banne mig säga till! 😄 Finns det nåt som heter Vindeln? Bor du där?
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 (redigerat) Finns det nåt som heter Vindeln? Bor du där? Uppvuxen där, flyttade in till Umeå när jag var 19. Jag bor alltså en mil från centrum, stadsdelen heter Ersboda. Redigerat 5 mars 2010 av Pico
debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Uppvuxen där, flyttade in till Umeå när jag var 19. Jag bor alltså en mil från centrum, stadsdelen heter Ersboda. Hmm... klingar lite bekant. Finns det ett bandylag där? 😄
SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 Hehe, den där var bra. Du får en guldstjärna på bröstet. Miljontals döda. Du är ett svin.
SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 xD tack, nu har jag snart führa. Miljontals döda. Du är ett svin.
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Hmm... klingar lite bekant. Finns det ett bandylag där? 😄 Ingen rinkbandy, men innebandylag finns ju lite överallt. Dalen/Iksu är väl de kända innebandyklubbarna i Umeå.
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Miljontals döda. Du är ett svin. Vad tycker du om den där filmen, vad heter den, the producer? Av mel brooks?
Recommended Posts