Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är det någon här som vet vilka ufon jag pratar om? Jag köpte en hel ask på 100 stycken idag. Ja, jag skrev det, jag vet det...

frisia7.gif

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Skrattar man inte är det väl inget skämt och då finns dom väl inte ens, inte som skämt i alla fall.

Utan bara som ren idioti.

Hur kom du fram till det?

Postat
Är det någon här som vet vilka ufon jag pratar om? Jag köpte en hel ask på 100 stycken idag. Ja, jag skrev det, jag vet det...

frisia7.gif

Känner inte till dem.

Postat
Om Piteälven var gjord av brännvin så skulle man kunna kombinera nytta och nöje oftare. Hålla sig ren och vara full samtidigt 🙂

A bränn/win situation.

Postat

Det är ett företag som heter Frisia som tillverkar dessa superlätta godis-tefat med sötsurt pulver i. Det står att Frisia funnits sedan år 1899!! Men knappast tefaten.. eller??

Vore lite roligt nästan om en godistillverkare gjort ett tefatgodis så länge. Föreställer mig att ufon inte observerats före 1950, men jag kan vara ute om motionscykla...

Postat
Det är ett företag som heter Frisia som tillverkar dessa superlätta godis-tefat med sötsurt pulver i. Det står att Frisia funnits sedan år 1899!! Men knappast tefaten.. eller??

Vore lite roligt nästan om en godistillverkare gjort ett tefatgodis så länge. Föreställer mig att ufon inte observerats före 1950, men jag kan vara ute om motionscykla...

Joooo, nu vet jag!

Lite frigolitkänsla över "skalet".

Postat
Joooo, nu vet jag!

Lite frigolitkänsla över "skalet".

Du Pico... är vandrarhemmet i Umeå bra? Det där STF... eller finns det flera?

Postat
Hå!

Åt en sen middag idag:

sockerärter, lövbiff, pommes, eget vitlökssmör, champinjonkräm (egen) och påskmust! Ben å Jerry till efterrätt 🙂

MÄH fy va gott 😄

Postat
Hå!

Åt en sen middag idag:

sockerärter, lövbiff, pommes, eget vitlökssmör, champinjonkräm (egen) och påskmust! Ben å Jerry till efterrätt 🙂

Hej, du religiöse människa. Påskmust... åhh... har den kommit i butikerna nu!! Skiljer den sig från julmusten egentligen smakmässigt, eller är det bara ett namnbyte?

Postat
Du Pico... är vandrarhemmet i Umeå bra? Det där STF... eller finns det flera?

Du det brann i något vandrarhem här i höstas har jag för mig. Vet inte direkt mer än så, då jag bor här har

jag sällan behov av att ta in på vandrarhem. 🙂

Postat
Vad är det för judeskämt alla pratar om?

När vi skämtade om hail tidigare idag (minns inte vilka fler skämts som sades) så sa jag att när judarna kom till auschwitz så sa tyskarna "haillå" till dom.

Postat
Du det brann i något vandrarhem här i höstas har jag för mig. Vet inte direkt mer än så, då jag bor här har

jag sällan behov av att ta in på vandrarhem. 😄

Det var inte i det gamla fängelset va?! Det finns ju ett sånt som kostar 380 kr natten eller nåt.

Kollade in det först, men nää... jag vill inte bo inspärrad.

STF vandrarhem ligger nära begivenheterna för en kommande Litteraturfestival.

Det är därför jag frågar.

Tidigare har en prisutdelning skett i Gamliaområdet nånstans och en gång var det på Folkets hus.

Aldrig vart i Umeå, men har lite koll på kartbilden i hjärnan, tror jag.

Nu skulle Littfest äga rum nånstans vid Skolgatan nära vandrarhemmet, tror jag.

Postat
vet inte riktigt, men jag är rökt.

men det måste väl funnits nån anledning till att du körde alla pikar tidigare?

Postat

Pico... jag snackar lite hypotetiskt nu.

Umeå ska ju bli kulturhuvudstad för Europa 2014 och då gäller det att vara med påfestligheterna och festivaler och sånt, om man vill synas.

Postat (redigerat)
Det var inte i det gamla fängelset va?! Det finns ju ett sånt som kostar 380 kr natten eller nåt.

Kollade in det först, men nää... jag vill inte bo inspärrad.

STF vandrarhem ligger nära begivenheterna för en kommande Litteraturfestival.

Det är därför jag frågar.

Tidigare har en prisutdelning skett i Gamliaområdet nånstans och en gång var det på Folkets hus.

Aldrig vart i Umeå, men har lite koll på kartbilden i hjärnan, tror jag.

Nu skulle Littfest äga rum nånstans vid Skolgatan nära vandrarhemmet, tror jag.

Vandrarhemmet jag tänker på ligger längst E4:an, mitt i stan. Skolgatan är en tvärgata mot E4:an sett, och rätt nära STFs vandrarhem.

Men då vet jag ju inte vilket nummer på Skolgatan det gäller heller. STFs vandrarhem var dessutom det som brann, men det står inget om det på deras hemsida.

Har de inte hunnit fixa till allt innan 2014 så jobbar de så dåligt att det är bra gjort.

Redigerat av Pico
Postat
Aningens mer eftersmak av målade ägg. 😄 Religiös 😄

Ja, det är ovanligt med människor nuförtiden som inte helt utestänger möjligheten att Gud kan existera. För mig räcker det gott för definitionen.

Emellertid anser jag att man kan rita om kartorna och staplarna, åtminstone Sveriges, vad gäller religionstillhörighet... kristendom, buddism, islam etc.

Största stapeln bör ju vara ateismen.

Postat
När vi skämtade om hail tidigare idag (minns inte vilka fler skämts som sades) så sa jag att när judarna kom till auschwitz så sa tyskarna "haillå" till dom.

Jaha... Men hallå, vad är det att hetsa upp sig över?

SIEG FAIL!

Postat
men det måste väl funnits nån anledning till att du körde alla pikar tidigare?

Ja. Om du preciserar "alla pikar" så preciserar jag mina inlägg. Är man konstig om man inte gillar antisemitiska inlägg?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.