Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 😏 Äre så du svarar istället för "har glömt/vet inte"? "Pffft, korkad fråga..." 😕
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Äre så du svarar istället för "har glömt/vet inte"? "Pffft, korkad fråga..." 😏 Man svarar inte, man frågar. Fattaru? Va? VA? 😕
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Igår var det ju fössta tossdan i mass... hur kunde vi missa det? Kanske bör översätta det till folk som bor för långt ifrån småland: "Igår var det ju första torsdagen i mars... hur kunde vi mirsa det?"
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Men åååååååååååååååååh! Men åååååååååååååååååh! 🥰 eller Men åååååååååååååååååh! 😕 eller Men åååååååååååååååååh! 😆 eller Men åååååååååååååååååh! ☺️ eller Men åååååååååååååååååh! 😏 eller Men åååååååååååååååååh! 😮 eller Men åååååååååååååååååh! 😛 ?????????????????????????????????
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Men åååååååååååååååååh! 🥰eller Men åååååååååååååååååh! 😏 eller Men åååååååååååååååååh! 😆 eller Men åååååååååååååååååh! ☺️ eller Men åååååååååååååååååh! 😕 eller Men åååååååååååååååååh! 😮 eller Men åååååååååååååååååh! 😊 ????????????????????????????????? Satt helt seriöst och gjorde de olika "Men åååherna" till respektive smiley högt här för mig själv. 😆
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Kanske lite tur att jag var själv... sen kan jag väl hoppas att ingen granne hörde mig. 😕😏
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Satt helt seriöst och gjorde de olika "Men åååherna" till respektive smiley högt här för mig själv. 😕 Du o jag Alfred 😏
Micke H Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Vi håller på och lär oss Alexander the Great med bandet. Blir nog vår enda cover. Ett tag funderade jag på om vi skulle översätta den till svenska istället. Sen kom jag på att Alexander den Store låter som en gay-porrfilm...
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Vi håller på och lär oss Alexander the Great med bandet. Blir nog vår enda cover. Ett tag funderade jag på om vi skulle översätta den till svenska istället. Sen kom jag på att Alexander den Store låter som en gay-porrfilm... Är inte metal rätt så gay-porrfilm i sig? 😕
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 😕 På tal om gay-porr så drar jag hem nu! Trevlig helg! 😊 😏 Ahapp, hare gott dårå! 😆
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 😏 På tal om gay-porr så drar jag lem nu! Trevlig helg! 😊 😕
Micke H Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Är inte metal rätt så gay-porrfilm i sig? 😏 Sant iofs. 😊 Mmm, svart läder... 😕
Micke H Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Nu har jag varit inloggad på Helgon i 6000 minuter, dags att logga ut, tror jag...
debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jag gillar att Richard från Janice Prix, mickes flickvän och nån facebookkompis till memphan (född 1955) är fans av längsta. xD Vadå? Hur menar du? Skriver dom här?? 😕
debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Heter det kavvjar, eller kavviar, eller kaaviar? Ingetdera.
Recommended Posts