Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Hur avgör ni om ni ska använda uttrycket "det vet jag inte" eller "det har jag glömt"? 😏 sura tanter filosoferar underligt
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Hur avgör ni om ni ska använda uttrycket "det vet jag inte" eller "det har jag glömt"? 😏 Det beror på. Har jag glömt bort att jag glömt bort att jag visste det så har jag glömt det men om jag inte vet att jag glömt att jag visste eller inte visste om jag visste innan jag glömde att jag visste att jag hade glömt att jag glömt att jag visste så svarar jag "ja det ligger åt höger".
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Hur avgör ni om ni ska använda uttrycket "det vet jag inte" eller "det har jag glömt"? 😕 Det vet jag inte. 😏
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Det beror på. Har jag glömt bort att jag glömt bort att jag visste det så har jag glömt det men om jag inte vet att jag glömt att jag visste eller inte visste om jag visste innan jag glömde att jag visste att jag hade glömt att jag glömt att jag visste så svarar jag "ja det ligger åt höger". Jaha. Jaja. 😏
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 nu ska jag stretcha och sen duscha. det vill säga göra helikoptern och kissa samtidigt xD
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 det vill säga göra helikoptern och kissa samtidigt xD Men lol! 😏
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Då stretchar man ju lite samtidigt som man får en härlig dusch. Allting handlar om effektivitet.
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Borde ju finnas något stopp för hur uttråkad man kan bli. Lite rock bottom liksom...
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Borde ju finnas något stopp för hur uttråkad man kan bli. Lite rock bottom liksom... Yeah baby! Rock that bottom!
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 (redigerat) Skulle tagit en stort glas Lagavulin om jag hade. Får bli vatten istället... Inte riktigt lika smakrikt. Redigerat 5 mars 2010 av Pico
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Skulle tagit en stort glas Lagavulin om jag hade. Får bli vatten istället... Inte riktigt lika smakrikt. Slå i lite tjära och t-sprit så kommer du ganska nära. 😏
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jahopp, så var man sugen på whisky då... 😏 Och feststämning kom man i med Ebba! 😕
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 (redigerat) Inte übersnabb idag? 😏 Visste inte ifall det var en referens till hon den där Ebba som har något tv-program kring prinsessans bröllop eller nå sånt. Men jag fick det inte att gå ihop riktigt. TV + Gote? Prinsessa + Gote? Ebba + Gote? Gote + Gote? Edit: Korta svaret är då "Nej, inte übersnabb idag!" Redigerat 5 mars 2010 av Pico
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 *gör en rörelse med handen över huvudet och säger "SWISH"*
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 *gör en rörelse med handen över huvudet och säger "SWISH"* Låter annorlunda när du gör det... äre för att det är närmre mina öron när jag gör det själv? 😏
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Låter annorlunda när du gör det... äre för att det är närmre mina öron när jag gör det själv? 😏 det har jag glömt/jag vet inte.
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Lite ont i skallen dårå. (Nepp, misslyckades inte med handrörelse för att kolla ljudet)
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 För er andra (Fidden) så ber jag att förklara att det var Ebba Grön jag syftade på. 😏
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Igår var det ju fössta tossdan i mass... hur kunde vi missa det?
Recommended Posts