Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Är inte hålfoten ett jättekonstigt ord? Det är ju som att man har en till fot som är ett hål. Det borde ju heta fothål.

Skogsrået har det värre för hon har hål i ryggen.

Postat
Säger du laaakrits eller lackrits?

Hur många uttalar egentligen t:et? 😏

Jag säger lackriss.

Postat
Jag kom att tänka på det häromdan, att jag minns fortfarande den där gången i typ januari förra vintern när jag var ute och hade kul på kvällen. Så kul som jag har en gång om året har vissa varje helg.

Frågan är vem det är mest synd om?

Postat
Wow, snacka om att be om det... 😏

Dessutom, med det upplägget så vågar du inte klicka på den riktiga länken jag kom med i inlägget efter... 😆

Postat
Dessutom, med det upplägget så vågar du inte klicka på den riktiga länken jag kom med i inlägget efter... 😄

Jag gick faktiskt aldrig på det, jag klickade på den andra länken direkt. 😑 Frågan är bara hur jag bevisar det... 😏

Vad har hon för val nu när du har bundit henne, master?

Hon har aldrig haft något val, varför tror du hon är ihop med mig överhuvdtaget? 😆

Postat
kul om man är vegan (eller fisk/skaldjursvegetarian) och får cancer.

Huvudsaken är att man äter rejält med delfin.

Postat
Jag gick faktiskt aldrig på det, jag klickade på den andra länken direkt. 😆 Frågan är bara hur jag bevisar det... 😏

Nej, men du behöver inte bevisa något. Jag tror dig. Säkert. Säger du att det är så så köper jag det. Inga problem.

Postat
tänk om man hade en sån smal penis att man kunde använda den som tandpetare. Det skulle vara praktiskt.

Jovisst, och om det går för dej mitt i alltihop så har du ju gratis tandkräm oxå.

Postat
That's right, baby, I'm the anti-lööööve master. 😑

😏

Var det verkligen Pernilla som ville se videon eller var det bara du som behövde fylla på sexsnackordförrådet? 😆

Postat
Var det verkligen Pernilla som ville se videon eller var det bara du som behövde fylla på sexsnackordförrådet? 😏

Det ena utesluter inte det andra...

Postat
eftersom jag är ung och viril ska jag gå in till stan och fika med el paso. hejdå

En gång var jag oxå ung och viril. Nu är jag bara viril.

Postat
Sadam startade en tråd om vårt-råd, men jag kommer inte på några.

En tråd om vårtor? Nää. Lika troligt som att nån skulle dra igång ett antal judeskämt. Vad kommer härnäst? Negrer?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.