SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 Är inte hålfoten ett jättekonstigt ord? Det är ju som att man har en till fot som är ett hål. Det borde ju heta fothål. Skogsrået har det värre för hon har hål i ryggen.
SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 Pazo säger också oreeeeganno och inte oregaaaaano. Säger du laaakrits eller lackrits?
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jag har ett hål i fickan. Eller två. Annars hade det inte varit något problem juh!
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Säger du laaakrits eller lackrits? Hur många uttalar egentligen t:et? 😏 Jag säger lackriss.
SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 Jag kom att tänka på det häromdan, att jag minns fortfarande den där gången i typ januari förra vintern när jag var ute och hade kul på kvällen. Så kul som jag har en gång om året har vissa varje helg. Frågan är vem det är mest synd om?
SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 Nej den här: Nu är det 4-4-2 som de heter som har sagt ja: http://www.4-4-2music.com/ Jag vetefan, man kanske kan köra på båda, men om nån mer svarar så måste jag nog välja. Vilket lyxproblem! Degerfors, va faan.
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Wow, snacka om att be om det... 😏 Dessutom, med det upplägget så vågar du inte klicka på den riktiga länken jag kom med i inlägget efter... 😆
SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 Min flickvän diggar den här tråden som fan! xD Vad har hon för val nu när du har bundit henne, master?
SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 Hon har kanske inte mycket val när hon ligger bunden? 😏 Ok. Du var först.
Micke H Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Dessutom, med det upplägget så vågar du inte klicka på den riktiga länken jag kom med i inlägget efter... 😄 Jag gick faktiskt aldrig på det, jag klickade på den andra länken direkt. 😑 Frågan är bara hur jag bevisar det... 😏 Vad har hon för val nu när du har bundit henne, master? Hon har aldrig haft något val, varför tror du hon är ihop med mig överhuvdtaget? 😆
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Nu blev jag visst lite hungrig här. Orkar man laga något att käka idag då? :sigh:
SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 kul om man är vegan (eller fisk/skaldjursvegetarian) och får cancer. Huvudsaken är att man äter rejält med delfin.
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jag gick faktiskt aldrig på det, jag klickade på den andra länken direkt. 😆 Frågan är bara hur jag bevisar det... 😏 Nej, men du behöver inte bevisa något. Jag tror dig. Säkert. Säger du att det är så så köper jag det. Inga problem.
SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 tänk om man hade en sån smal penis att man kunde använda den som tandpetare. Det skulle vara praktiskt. Jovisst, och om det går för dej mitt i alltihop så har du ju gratis tandkräm oxå.
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 That's right, baby, I'm the anti-lööööve master. 😑 😏 Var det verkligen Pernilla som ville se videon eller var det bara du som behövde fylla på sexsnackordförrådet? 😆
Micke H Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Var det verkligen Pernilla som ville se videon eller var det bara du som behövde fylla på sexsnackordförrådet? 😏 Det ena utesluter inte det andra...
SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 eftersom jag är ung och viril ska jag gå in till stan och fika med el paso. hejdå En gång var jag oxå ung och viril. Nu är jag bara viril.
SadamJR Postat 5 mars 2010 Trådstartare Postat 5 mars 2010 Sadam startade en tråd om vårt-råd, men jag kommer inte på några. En tråd om vårtor? Nää. Lika troligt som att nån skulle dra igång ett antal judeskämt. Vad kommer härnäst? Negrer?
Recommended Posts