Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Är det viktigt för en får man markera och tacka nej, även om man tror att det kan anses vara oartigt. Man behöver inte ta emot allt bara för att man får det. 😱 😳 Doktorn: "Testerna visar tyvärr att du har cancer." Patienten: "Nej, asså, jag är vegetarian."
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 😱 Doktorn: "Testerna visar tyvärr att du har cancer." Patienten: "Nej, asså, jag är vegetarian." 😳
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Är det viktigt för en får man markera och tacka nej, även om man tror att det kan anses vara oartigt. Man behöver inte ta emot allt bara för att man får det. 😱 [ett skämt om din mamma]
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 (redigerat) [ett skämt om din mamma] [tantrum] Edit: Effektiviserat. Redigerat 5 mars 2010 av Pico
Micke H Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Mickes flickvän kanske tror det är en hyllningstråd till mickes penis. Thank you, good sir. 😱 Hon har kanske inte mycket val när hon ligger bunden? 😳 😄
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jävlar vad ni började skriva nu då. 😱 Ja, man får passa på att roa sig... man vet aldrig när det blir roligt igen.
Micke H Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Gote, har du länk till lööööve master-klippet igen? Jag orkar inte googla och min flickvän ville se det. 😏
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 tänk om man hade en sån smal penis att man kunde använda den som tandpetare. Det skulle vara praktiskt.
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Smala Sussie ikväll.... Fiddens favoritfilm, om han tvunget måste välja en svensk favoritkomedi? 😏
Micke H Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Något gick knas, det klatschade inte.... *\o Nuså 😏 Smiley five? Forum five? Post five? Vad passar bäst?
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Smala Sussie ikväll.... Fiddens favoritfilm, om han tvunget måste välja en svensk favoritkomedi? 😏 men vafan, den gick ju för bara nåra månader sedan... och så går den för sent. tror jag skippar 😄
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 😏 Smiley five? Forum five? Post five? Vad passar bäst? Jackson five.
Recommended Posts