Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Orka när man gör det till en så stor grej att man på sin blogg skriver att det är skandal och skräll att man inte är ute en torsdagskväll.

Postat
Det är bra med framförhållning.

Ja. Köpte det idag. Man kanske skulle slå på stort och koka ägg med och göra två mackor så man får en megafrukost!

Postat
Orka när man gör det till en så stor grej att man på sin blogg skriver att det är skandal och skräll att man inte är ute en torsdagskväll.

Jag kom att tänka på det häromdan, att jag minns fortfarande den där gången i typ januari förra vintern när jag var ute och hade kul på kvällen. Så kul som jag har en gång om året har vissa varje helg.

Postat
Ja. Köpte det idag. Man kanske skulle slå på stort och koka ägg med och göra två mackor så man får en megafrukost!

Framförhållning är gratis.

Postat
Jag är rätt trött på människor. Alla bara tänker konstigt och irrationellt och jobbigt.

Då ska du veta hur irrationella djur kan vara.

Postat
Jag kom att tänka på det häromdan, att jag minns fortfarande den där gången i typ januari förra vintern när jag var ute och hade kul på kvällen. Så kul som jag har en gång om året har vissa varje helg.

Vad gjorde du då?

Postat

Jag vet inte om jag ska ha kul i helgen. Imorgon är det en grym korridorsfest men mest är jag sugen på att gå på den för att träffa mattias för det var längesen men han är sjuk.

Postat

Men facebook har ju förstört all logik? Förr när man klickade på vilka som skulle på ett event stod ens vänner överst. Nu står dom i ingen ordning ALLS. Ge mig bokstavsordning OCH VÄNORDNING

Postat
Ja just det var det då du åkte bil med massa folk i en liten bil och sådär?

Ja, att du minns. Jag vill bli cool och blasé.

Postat (redigerat)

Haha, Jerry Seinfeld (karaktären alltså, inte den riktige personen... tror jag) har aldrig sett en oomskuren snopp.

Redigerat av Overkill
Postat (redigerat)
Ja, att du minns. Jag vill bli cool och blasé.

Jag minns mycket. Jag minns folk lätt, både namn och ansikten. Så jag går alltid runt och inbillar mig att folk inte känner till mig medan jag har stenkoll på vilka de är. Sån har jag varit sen jag var liten när jag var lite rädd för folk för då ville jag ha stenkoll på alla.

Redigerat av Overkill
Postat
Jag minns mycket. Jag minns folk lätt, både namn och ansikten. Så jag går alltid runt och inbillar mig att folk inte känner till mig medan jag har stenkoll på vilka de är. Sån har jag varit sen jag var liten när jag var lite rädd för folk för då ville jag ha stenkoll på alla.

Det är lite småcreepy.

Postat

Ett rum som är trekvarts under marken med bara ett litet fönster på ett par decimeter i höjd där det lyser in några försiktiga vårsolstrålar genom en gammal dammig gardin. Man sitter där i en nersutten soffa med ett par tre bra kompisar och det är en studio för övrigt. Ute i nån förort, typ Hägersten eller nåt.

Postat

Vilket nu när jag tänker på det är nästan exakt som när jag var i studion med rabarberhugos andra band för två år sen. Fast det var norr om stan.

Nostalgi borde vara omöjligt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.