drloop (oregistrerad) Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Om en månad slipper ni sånt här. Berätta mer.
drloop (oregistrerad) Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 snabbresumé:jag börjar jobba i april. Härligt.
drloop (oregistrerad) Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Jag har återigen lyckats skriva en låt som känns som jag borde spela i ett annat band vi första lyssning.... hopplöst. Om ni förstår vad jag menar...
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Jag har återigen lyckats skriva en låt som känns som jag borde spela i ett annat band vi första lyssning.... hopplöst. Om ni förstår vad jag menar... Men det är väl bra?
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 att det inte låter likadant hela tiden alltså och att man är lite mångsidig sådär.
drloop (oregistrerad) Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 att det inte låter likadant hela tiden alltså och att man är lite mångsidig sådär. Fast jag vill ju skriva klart en platta i en genre just nu... pess.
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 På ica var det några amerikanska utbytesstudenter som stod och snackade och en av dom hade nyligen varit i berlin där han tog ecstasy och rökte joints hela natten och sen halv åtta på morgonen träffade han pete doherty på ett turkiskt bageri.
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Sen när jag gick hem var det en kille som sa "how YOU doin'" när jag gick förbi honom på vägen utanför oss
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Sen när jag gick hem var det en kille som sa "how YOU doin'" när jag gick förbi honom på vägen utanför oss Du gick förbi utanför er? Out of body experience?
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 1: borsta tänderna 2: toa 3: kolla på ett ren and stimpy-avsnitt 4: sova 5: vakna 6: etc...
slejnard Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Den här är ju rolig alltså: http://www.youtube.com/watch?v=8wFc2drqggY 😕 😆 Låter som min dialekt. En riktig argbigga! Grattis till skiva dingbats!
slejnard Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Distade gitarrer är inte så dumt... Nä, inte mycket som klår det 😕 ..ptjaa en å annan öl kanske
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Grymt musikår ändå! Broken Bells, Band of Horses och MGMT som man verkligen ser fram emot, och sen andra släpp som man inte visste man skulle gilla (som Beach House).
Recommended Posts