Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

drloop (oregistrerad)
Postat
Om en månad slipper ni sånt här.

Berätta mer.

drloop (oregistrerad)
Postat
snabbresumé:

jag börjar jobba i april.

Härligt.

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag har återigen lyckats skriva en låt som känns som jag borde spela i ett annat band vi första lyssning.... hopplöst. Om ni förstår vad jag menar...

Postat
Jag har återigen lyckats skriva en låt som känns som jag borde spela i ett annat band vi första lyssning.... hopplöst. Om ni förstår vad jag menar...

Men det är väl bra?

drloop (oregistrerad)
Postat
att det inte låter likadant hela tiden alltså och att man är lite mångsidig sådär.

Fast jag vill ju skriva klart en platta i en genre just nu... pess.

drloop (oregistrerad)
Postat

Så där känner jagmig nu. Kanske dags.

Postat

På ica var det några amerikanska utbytesstudenter som stod och snackade och en av dom hade nyligen varit i berlin där han tog ecstasy och rökte joints hela natten och sen halv åtta på morgonen träffade han pete doherty på ett turkiskt bageri.

Postat
Sen när jag gick hem var det en kille som sa "how YOU doin'" när jag gick förbi honom på vägen utanför oss

Du gick förbi utanför er? Out of body experience?

drloop (oregistrerad)
Postat

Distade gitarrer är inte så dumt...

Postat

Grymt musikår ändå! Broken Bells, Band of Horses och MGMT som man verkligen ser fram emot, och sen andra släpp som man inte visste man skulle gilla (som Beach House).

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.