Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 "dusch" är ett sånt där ord som lika gärna kan vara ett effektljud. Typ när man går in i en jättestor vattenbehållare som välter och allt rinner ut. Så nu fick jag en bild i huvudet att grahn gick iväg, tittade bakåt och sa att han skulle raka sig men innan han hann säga vad han skulle göra mer så gick han in i en stor cistern som liksom välte och så gick allt åt helvete. Sen fick han nog ringa till försäkringsbolag och sånt, men det är väl tveksamt om hemförsäkringen täcker just kollapsade cisterner.
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 owl city – fireflies är verkligen hemsk. Som sagt var jag helt övertygad om att det var ben gibbard som sjöng xD låter ju fan precis som postal service, fast med sämre texter och lite mer pitch correction.
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Som sagt var jag helt övertygad om att det var ben gibbard som sjöng xDlåter ju fan precis som postal service, fast med sämre texter och lite mer pitch correction. tycker det låter som dålig ripoff med en jävla massa pitch correction xD
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 jag håller med om ripoff, men jag kan inte hålla med om dålig.. för jag tyckte att den var helt ok till en början. Nu är det helt jätteextremt uttjatad och man får huvudvärk så fort man hör den, men den effekten hade vilken låt som helst lidit av om den blivit spelad var 4:e minut på radion.
debatt Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Jag lyssnar aldrig på radio, förutom den där danska webbradion en hade länkat till men då fanns det ju ett syfte. Det var en intervju. På radio låter allt komprimerat och likadant. Hade därför aldrig hört den där låten förut. Betyg 3 av 5.
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 jag håller med om ripoff, men jag kan inte hålla med om dålig.. för jag tyckte att den var helt ok till en början. Nu är det helt jätteextremt uttjatad och man får huvudvärk så fort man hör den, men den effekten hade vilken låt som helst lidit av om den blivit spelad var 4:e minut på radion. jag är väl kanske biased för jag har format en åsikt, men tycker inte det är särskilt bra. och det tycker jag just för att det är ripoff och det är svårt att konkurrera med PS.
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 och jag tycker säkert att det är semi-bra för att jag trodde det var PS från början 😑
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 för man har ju liskom ett tvådelat arsle. Det heter ju så. The taste is like the bottom. Bi-assed.
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 eller nåt. fan, jag tror debatt har rätt. jag saknar helt logik xD
debatt Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 jag är väl kanske biased för jag har format en åsikt, men tycker inte det är särskilt bra. och det tycker jag just för att det är ripoff och det är svårt att konkurrera med PS.
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 bakhake. eller bakehak. eller bakahek. eller bahakek. eller bakahek.
Dingbats Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 HEEEJ DINGBATS! Hej, jag hette Diverse_Dingbats på Lunarstorm och nu ska jag KISSA BAJSA
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Om man lägger ihop GP och PS blir det GPS. Med en sådan kan man hitta rätt, och en som hittat rätt är ju som bekant Carl Jan Granqvist. Och då ska det alltså vara "Neosus" på lodrät 4.
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Okynnesfika har bara 3 fans. Jag, dingbats och en facebookkompis som jag träffade på skissa och gissa.
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 man mana maaaananaam amma maa ma ma ma aaaam mamma aammaam ma a a a a aaaaaaaaaaaaaaa aamamamamam a amamama am från början hade jag tre bokstäver att tillgå, men sedan tappade jag bort N... Vart tog N:et vägen?
Recommended Posts