Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Vadå, är du en såndär som står där i kassan och tänker "faaaan, nu vet hon att jag ska torka mig i rumpan med detta!"?

Annars kan man ju ha det som raggningsreplik, "tjena stumpan, vill du komma hem till mig och provköra det här toapappret?".

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Annars kan man ju ha det som raggningsreplik, "tjena stumpan, vill du komma hem till mig och provköra det här toapappret?".

"Tjenna stumpan, haru lust att hänga med och få rullarna att räcka längre?"

Postat
jag trodde jag var animalia 😛

men det är ju inte ett sånt där ord som stavas på ett sätt men uttalas så det låter som nått annat vad det nu heter.

Postat

jag hade en kompis som trodde "lr" var ett stort i och ett r (alltså "Ir") så han skrev alltid ir för han orkade inte göra i:et stort. när vi påpekade det för honom att det mejkar ju inte sense och att det är "lr" som är korrekt så sa han att vi hade fel och att det visst heter "ir".

Postat
jag hade en kompis som trodde "lr" var ett stort i och ett r (alltså "Ir") så han skrev alltid ir för han orkade inte göra i:et stort. när vi påpekade det för honom att det mejkar ju inte sense och att det är "lr" som är korrekt så sa han att vi hade fel och att det visst heter "ir".

lr som i eller lr?

Postat

när jag hängde på lunarstorm hette jag först coolboy_12 och min kompis oliwer hette coolboy_4. sen så bytte jag till stajlstorm (stajlplejs+lunarstorm) och efter det till _Zebbe. sen sålde jag min lunar (hade sjukt hög status) till jacob för typ 200 spänn.

Postat

Ja men det är ju rätt att det är fel fast rätt men fel 😛

Postat
när jag hängde på lunarstorm hette jag först coolboy_12 och min kompis oliwer hette coolboy_4. sen så bytte jag till stajlstorm (stajlplejs+lunarstorm) och efter det till _Zebbe. sen sålde jag min lunar (hade sjukt hög status) till jacob för typ 200 spänn.

öööh. stajlstorm?

stajlplejs försvann väl när lunarstorm bildades?

Postat
lr som i eller lr?

alltså ny syntes det ju inte och det var ju ghey.

det heter "lr" (LR med små bokstäver) och han skrev "ir" eftersom han inte orkade skriva "Ir" (dvs IR)

Postat
öööh. stajlstorm?

stajlplejs försvann väl när lunarstorm bildades?

ja, men alltså jag bytte namn till stajlstorm för att det var en blandning mellan stajl(plejs) och (lunar)storm.

Postat

Jag har aldrig använt Lunarstorm, så jag vet inte ens vad det är eller var. En chat eller? Hur kunde man få status där? Hög status? Hur gick det till?

Nu ska jag strax lägga mig för natten. Det var väl duktigt?

Postat

Undrar när man la sig när man var liten... Det minns jag inte. När man var väldigt liten la man sig nog inte alls, för då låg man ju hela tiden, tror jag, upp till 2-3 årsåldern. När jag var 3-5 år la jag mig nog kl 5. När jag var 5-7 la jag mig nog kl 7.

Postat (redigerat)
min lunarstatus är 747, det är lite coolt.

Hur får man poäng?

Läser man de trendigaste modemagasinen ser man snart att "cool" är mest ute av allt f.n.

Redigerat av debatt
Postat
Hur får man poäng?

Läser man de trendigaste modemagasinen ser man snart att "cool" är mest ute av allt f.n.

ja men så är du typ 400 år också.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.