Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Roligt när man äntligen fått de där superviktiga papprena från flyttfirman, och så börjar man med att skriva att man ska flytta från adressen man egentligen ska flytta in i 😏

Postat
Roligt när man äntligen fått de där superviktiga papprena från flyttfirman, och så börjar man med att skriva att man ska flytta från adressen man egentligen ska flytta in i 😏

Faktiskt! 😄 :D

Postat

Roligt när flyttfirman kommer få ett papper (eller 2) där det står en adress med jättestor text som är överstruken med 4 streck, och så en jätteliten adress typ ovanpå. 😏

de kommer tro att jag är utvecklingsstörd.

Postat
Roligt när flyttfirman kommer få ett papper (eller 2) där det står en adress med jättestor text som är överstruken med 4 streck, och så en jätteliten adress typ ovanpå. 😏

de kommer tro att jag är utvecklingsstörd.

Sen äru med på TV liksom, helt plötsligen. 😄

Postat
Sen äru med på TV liksom, helt plötsligen. 😏

nä, för jag höll på att hamna i en annan del av MULLSJÖ! 😄

Postat

Men vafan liksom... "Skriv in hur stor lägenhet du flyttar ifrån, då vår ersättning bygger på detta".

Jag flyttar från en villa på 100+ kvdrtmtr.. eller ska man skriva typ rummet som man bor i? hmm. 30 kvdrtmtr blir det nog då. Stort rum äre.

"Skriv in hur mycket biutrymme du har (ex tvättstuga, eller om du förvarar något i förråd), då detta också är av betydelse för vår ersättning"

Jaha, ja då blir det väl 100+ kvdrtmtr ändå då.. 😏

Det känns inte som den här blanketten är utformad för utvecklingsstörda pärsonbos 😄

Postat

Nu kom jag på vad det är som har luktat så märkligt i mitt rum den senaste tiden. Det ligger ett 3 månader gammalt bananskal här.

Postat
Men vafan liksom... "Skriv in hur stor lägenhet du flyttar ifrån, då vår ersättning bygger på detta".

Jag flyttar från en villa på 100+ kvdrtmtr.. eller ska man skriva typ rummet som man bor i? hmm. 30 kvdrtmtr blir det nog då. Stort rum äre.

"Skriv in hur mycket biutrymme du har (ex tvättstuga, eller om du förvarar något i förråd), då detta också är av betydelse för vår ersättning"

Jaha, ja då blir det väl 100+ kvdrtmtr ändå då.. 😏

Det känns inte som den här blanketten är utformad för utvecklingsstörda pärsonbos 😄

Så länge du inte ska ha dina föräldrar nedpackade också så borde ju inte det andra räknas som biyta. väl?

Postat
Så länge du inte ska ha dina föräldrar nedpackade också så borde ju inte det andra räknas som biyta. väl?

tja, jag använder köket, toaletten, ett rum där jag stuvat in en massa kartonger, tvättstugan, duschen...

Postat
tja, jag använder köket, toaletten, ett rum där jag stuvat in en massa kartonger, tvättstugan, duschen...

ja men du behöver väl inte ha massa grejer där i? 😏 iofs inte du som betalar kanske, så skriva 100 som biyta kanske är najs. 😄

Postat

ibland har jag funderat på att packa ner mina föräldrar i små kartonger och lägga i frysen, men då skulle jag inte få plats med all svamp och sånt.

Postat
ibland har jag funderat på att packa ner mina föräldrar i små kartonger och lägga i frysen, men då skulle jag inte få plats med all svamp och sånt.

Fotsvamp kallas det.

Postat
ja men du behöver väl inte ha massa grejer där i? 😛 iofs inte du som betalar kanske, så skriva 100 som biyta kanske är najs. 😄

nä det är sant... jag kanske helt enkelt skriver lådrummet som biyta då, blir nog mest logiskt.

Postat

Jag tycker det är jobbigt att handla toapapper så jag måste handla andra grejer men det är ju jobbigt. Bröd, mjölk och toapapper känns lite lite.

Postat
Fotsvamp, flensost och äggmök är det ultimata receptet för en omelett.

Serveras tillsammans med en sårskorpa.

Postat
Jag tycker det är jobbigt att handla toapapper så jag måste handla andra grejer men det är ju jobbigt. Bröd, mjölk och toapapper känns lite lite.

Vadå, är du en såndär som står där i kassan och tänker "faaaan, nu vet hon att jag ska torka mig i rumpan med detta!"?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.