Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Roligt när man äntligen fått de där superviktiga papprena från flyttfirman, och så börjar man med att skriva att man ska flytta från adressen man egentligen ska flytta in i 😏
Pico Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Roligt när man äntligen fått de där superviktiga papprena från flyttfirman, och så börjar man med att skriva att man ska flytta från adressen man egentligen ska flytta in i 😏 Faktiskt! 😄 :D
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Roligt när flyttfirman kommer få ett papper (eller 2) där det står en adress med jättestor text som är överstruken med 4 streck, och så en jätteliten adress typ ovanpå. 😏 de kommer tro att jag är utvecklingsstörd.
Pico Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Roligt när flyttfirman kommer få ett papper (eller 2) där det står en adress med jättestor text som är överstruken med 4 streck, och så en jätteliten adress typ ovanpå. 😏 de kommer tro att jag är utvecklingsstörd. Sen äru med på TV liksom, helt plötsligen. 😄
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 får väl skriva med "permobil" på skrymmande/svårhanterlig last.
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Sen äru med på TV liksom, helt plötsligen. 😏 nä, för jag höll på att hamna i en annan del av MULLSJÖ! 😄
Pico Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 nä, för jag höll på att hamna i en annan del av MULLSJÖ! 😏 😄
Neosus Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Jag fattar inte varför jag tänker på Mjööööölby hela tiden 😏
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Men vafan liksom... "Skriv in hur stor lägenhet du flyttar ifrån, då vår ersättning bygger på detta". Jag flyttar från en villa på 100+ kvdrtmtr.. eller ska man skriva typ rummet som man bor i? hmm. 30 kvdrtmtr blir det nog då. Stort rum äre. "Skriv in hur mycket biutrymme du har (ex tvättstuga, eller om du förvarar något i förråd), då detta också är av betydelse för vår ersättning" Jaha, ja då blir det väl 100+ kvdrtmtr ändå då.. 😏 Det känns inte som den här blanketten är utformad för utvecklingsstörda pärsonbos 😄
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Nu kom jag på vad det är som har luktat så märkligt i mitt rum den senaste tiden. Det ligger ett 3 månader gammalt bananskal här.
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Men vafan liksom... "Skriv in hur stor lägenhet du flyttar ifrån, då vår ersättning bygger på detta".Jag flyttar från en villa på 100+ kvdrtmtr.. eller ska man skriva typ rummet som man bor i? hmm. 30 kvdrtmtr blir det nog då. Stort rum äre. "Skriv in hur mycket biutrymme du har (ex tvättstuga, eller om du förvarar något i förråd), då detta också är av betydelse för vår ersättning" Jaha, ja då blir det väl 100+ kvdrtmtr ändå då.. 😏 Det känns inte som den här blanketten är utformad för utvecklingsstörda pärsonbos 😄 Så länge du inte ska ha dina föräldrar nedpackade också så borde ju inte det andra räknas som biyta. väl?
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Så länge du inte ska ha dina föräldrar nedpackade också så borde ju inte det andra räknas som biyta. väl? tja, jag använder köket, toaletten, ett rum där jag stuvat in en massa kartonger, tvättstugan, duschen...
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 tja, jag använder köket, toaletten, ett rum där jag stuvat in en massa kartonger, tvättstugan, duschen... ja men du behöver väl inte ha massa grejer där i? 😏 iofs inte du som betalar kanske, så skriva 100 som biyta kanske är najs. 😄
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 ibland har jag funderat på att packa ner mina föräldrar i små kartonger och lägga i frysen, men då skulle jag inte få plats med all svamp och sånt.
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 ibland har jag funderat på att packa ner mina föräldrar i små kartonger och lägga i frysen, men då skulle jag inte få plats med all svamp och sånt. Fotsvamp kallas det.
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Fotsvamp, flensost och äggmök är det ultimata receptet för en omelett.
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 ja men du behöver väl inte ha massa grejer där i? 😛 iofs inte du som betalar kanske, så skriva 100 som biyta kanske är najs. 😄 nä det är sant... jag kanske helt enkelt skriver lådrummet som biyta då, blir nog mest logiskt.
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Jag tycker det är jobbigt att handla toapapper så jag måste handla andra grejer men det är ju jobbigt. Bröd, mjölk och toapapper känns lite lite.
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Fotsvamp, flensost och äggmök är det ultimata receptet för en omelett. Serveras tillsammans med en sårskorpa.
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Det tar tid att ladda ner filmer som är 4,2 gb stora när det går i 5-10 kb/s.
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Jag tycker det är jobbigt att handla toapapper så jag måste handla andra grejer men det är ju jobbigt. Bröd, mjölk och toapapper känns lite lite. Vadå, är du en såndär som står där i kassan och tänker "faaaan, nu vet hon att jag ska torka mig i rumpan med detta!"?
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Serveras tillsammans med en sårskorpa. 😛 du är en fungi.
Recommended Posts