Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Det var en...udda pagetopper. Dessutom är det väl fel ställe att stoppa tamponger, fast vad vet jag? Det är ett område i den kvinnliga anatomin jag inte vill utforska... 🙂

Postat

Förresten så blev jag rickrollad på ett övergångsställe i Malmö igår... 🙂

Postat

Det satt en streckkod på ett räcke vid övergångsstället, så jag tog upp luren och skannade. Koden sisade sig innehålla en tinyurl, så jag klickade och där var han.

Jag höll fan på att garva på mig! 🙂

Postat

Försökte förklara för frugan, men hon kollade bara på mig som om jag var från Eslöv...

Postat

Kalla mig gärna nörd, men jag uppskattar när någon tar sig tid och gör något extra för att skämta till det.

Postat
Min tjej vill att jag ska binda henne.

Ah, bondage. Bind henne och låt henne ligga nåra dar så tröttnar hon på det där.

Postat
Ah, bondage. Bind henne och låt henne ligga nåra dar så tröttnar hon på det där.

Jag trodde poängen var just att man skulle få ligga... 😉

Postat

Nu har jag kollat och Rickrolled verkar betyda att man går på en blåsning i och med att man går in på en länk på Internet men hamnar någon annanstans än dit man ville.

Postat
Nu har jag kollat och Rickrolled verkar betyda att man går på en blåsning i och med att man går in på en länk på Internet men hamnar någon annanstans än dit man ville.

Correct! 10 poäng till dig, good sir.

Postat

men åååh, så var posten bara sen idag. Nu hinner jag ju inte fylla i flytt-pappren idag, utan de blir ivägskickade imorgon istället. Det innebär att flytten blir 3 dagar senare än jag ville 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.