Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

SadamJr gjorde ju en bajstråd. Nu har det visat sig att min tråd om förslag på hur man på bästa sätt kan skriva på sidan av en digipak/jakebox eller liknande, också är en skittråd. Nästan noll intresse.

Undrar hur folk bär sig åt eller om de ens bryr sig om kanten om de ska släppa en egenproducerad cd?

Eller också lämnar alla in till screentryck och betalar 5000 för det, men det tror jag inte...

Postat
Utveckling är när saker och ting går framåt och förbättras.

Jo, men jag har inte hört talas om John Hurt. Blodige Burt däremot vet jag vem det är. Honom växte jag upp med.

Postat
"Vad är Robert Aschberg?"

Favvo-lajnen från Jeopardy.

Ett program jag saknar, men inte med svensk tvs mest talanglöse evighetsmaskin, vad han heter, som tog över efter härenstam.

Postat
Ett program jag saknar, men inte med svensk tvs mest talanglöse evighetsmaskin, vad han heter, som tog över efter härenstam.

Adam Alsing?

Postat
Jo, men jag har inte hört talas om John Hurt. Blodige Burt däremot vet jag vem det är. Honom växte jag upp med.

John hurt är en känd skådespelare som numera mest är med i såna filmer som den som nämndes. Har aldrig gillat honom själv dock.

Postat

Var det han som var med i en ulf lundell-låt

Postat
John hurt är en känd skådespelare som numera mest är med i såna filmer som den som nämndes. Har aldrig gillat honom själv dock.

Jag brukar inte belasta min lilla hjärna med namn på skådespelare och filmer. Kan väl iaf 5 skådespelare, max 10...

Postat
Var det han som var med i en ulf lundell-låt

Så kanske det är! Jag har ingen aning. Vet bara att min granne och bäste kompis från förr brukade hota en på andra sidan gården om att blodige Burt kunde komma. Så var det en hel del lekturer med det.

😄

Postat

Höjdpunkten på hans karriär var nog Alien. 😄

Postat
Den mannen måste ha skapliga hållhakar på diverse tv-chefer och tv-producenter.

Tror det var morsans kusin som sa att han var den bäste svenske programledare och tv-personlighet Sverige någonsin vaskat fram!

Enligt henne alltså.

Postat

tve8434-10-167.gif

Kopplade inte ihop käften med namnet bara...

brukar känna igen ansikten dock.

Postat

Det är jobbigt att tvätta vissa ulltröjor när de inte tål centrifugering. Då är det blöta i dygt en vecka efter man tvättat dem.

Körde dock en bomullströja separat i en separat centrifug. Nu ser den ut som ett dragspel.

Nästan inga av mina plagg tål centrifugering!

Postat
Jag ska nog bli poet.

Eller geni? 🙂

Missförstådd är du ju redan...

Postat
Det är jobbigt att tvätta vissa ulltröjor när de inte tål centrifugering. Då är det blöta i dygt en vecka efter man tvättat dem.

Körde dock en bomullströja separat i en separat centrifug. Nu ser den ut som ett dragspel.

Nästan inga av mina plagg tål centrifugering!

du kan sälja centrifugen till iran.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.