Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
jävla kuk vad jag saltade äggen, det här var ju oätligt

Missuppfattade jag nåt nu?

Är din sperma salt och när ska du bli pappa?

🙂

Postat
Vet ni vad som är riktigt 🙂 ? Folk som bor söder om Sundsvall och ändå säger "Ume", "Lule", "Pite" och sånt.

Ja, och Lite.

Postat
Om en tjej som har stringtrosor bajsar på sig, delar sig korven i 2 då?

Det är såna här inlägg som det finns en dedikerad tråd för, skapad av SadamJr!

Jag tror inte det är en g-tråd.

Postat

På lördagt vill dom att frivilliga ska komma och skotta bort snön från kopparvallen. Man får korv och kaffe. Undrar om man ska ta med skyffel?

Postat

Nu lyssnade jag på dansk webbradio... räknas det också som radio?

FIDDEN FIDDEN!!!! i så fall, jag har hört på radio idag, fyra minuter!

Vad danskarna pratar svenska konstigt!!

De uttalar bara vokalerna har jag kommit på och om man ser ut som en chimpans som ska pussa eller en som bara har framtänder och tuggar så går det såå mycket lättare att prata danska.

🙂

Postat
På lördagt vill dom att frivilliga ska komma och skotta bort snön från kopparvallen. Man får korv och kaffe. Undrar om man ska ta med skyffel?

Jaså, du bor nära där! Då fattar jag varför du håller på Åtvid.

Bara armbågen håller, så...

Postat
Jaså, du bor nära där! Då fattar jag varför du håller på Åtvid.

Bara armbågen håller, så...

Har funnit genom åren att ordet/uttrycket "man" ganska sällan inkluderar mej.

Postat

Uttråkad, och tänkte... ifall jag hade nån filmkanal, vad skulle jag kunna kolla på då?

Canal+

Outlander

TID: 13:55 - 15:50

Amerikansk action från 2008. Mitt under vikingatiden kraschlandar en man från en annan värld på jorden och släpper av misstag lös ett fruktansvärt monster i glesmarkerna. Odjuret förintar allt som kommer i dess väg och för att stoppa det måste rymdfararen vinna de primitiva vikingarnas förtroende. I rollerna: James Caviezel, Sophia Myles, John Hurt. Regi: Howard McCain.

Låter ju verkligen helt fantastiskt... 😄

Postat
Du kan ju kolla på sista delen i iran-dokumentären annars. Det gjorde jag precis.

Oj, ett alldeles lysande förslag!

Postat
Uttråkad, och tänkte... ifall jag hade nån filmkanal, vad skulle jag kunna kolla på då?

Canal+

Outlander

TID: 13:55 - 15:50

Amerikansk action från 2008. Mitt under vikingatiden kraschlandar en man från en annan värld på jorden och släpper av misstag lös ett fruktansvärt monster i glesmarkerna. Odjuret förintar allt som kommer i dess väg och för att stoppa det måste rymdfararen vinna de primitiva vikingarnas förtroende. I rollerna: James Caviezel, Sophia Myles, John Hurt. Regi: Howard McCain.

Låter ju verkligen helt fantastiskt... 😄

! 😎
Postat

Undrar om det är media eller synen på självmord som har förändrats. Numera skriver man om kändisar som tar livet av sej.

Postat

Natrium uran svavel kisel arsenik jod antimon gallium tantal rohypnol iridium xenon astat molybden erbium dysprosium skandium aktinium magnesium palladium litium europium radon nickel.

Postat
Natrium uran svavel kisel arsenik jod antimon gallium tantal rohypnol iridium xenon astat molybden erbium dysprosium skandium aktinium magnesium palladium litium europium radon nickel.

Do it! 😄

Postat
Har funnit genom åren att ordet/uttrycket "man" ganska sällan inkluderar mej.

Jaså, man bor nära där! Då förstår jag varför han/hon/den/det/dom håller på Åtvid.

Bara man håller, så...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.