Fidden Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Ha! Precis när jag tänker att Elmander måste vara världens i särklass sämsta fotbollsspelare så gör han ett snyggt mål. Han är väl näst sämst då antar jag. Jag är uppenbarligen sämre.
Fidden Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 5 sidor text om längstalåten... känns som att hela projektet verkligen andas längsta. 😲 😕
Overkill Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 http://www.funnyordie.com/videos/f5a57185b...dential-reunion 😕
Overkill Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 5 sidor text om längstalåten... känns som att hela projektet verkligen andas längsta. 😲 Och då har bara fem personer lagt saker på låten 😕
Dingbats Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Jag såg just Bourne Supremacy på sexan. Eller såg och såg, jag tittade på tvn medan filmen visades.
Dingbats Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Skönaste tråden: https://www.flashback.org/t1138184 Ok det här låter väl weird men jag är lite besatt av att klia sårskorpor. Men det var ett tag sen man hade en riktigt skön skorpa. Vill inte få mer ont än nödvändigt, men har ni nåt tips hur man fixar en fin skorpa?
slejnard Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 jaså? mixtrat låtar för fullt i dag å även hunnit städa lite
slejnard Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Några såna här guror skulle man haft å leka paul stanley! 🙂 http://feber.se/pryl/art/174763/smash__git...som_man_ska_sl/
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 drömde att jag var ute och gick med en släpkärra med alla mina grejer i och sen kom det en bil från storbritannien som körde på fel sida och körde över mig och kärra men eftersom den var så hög så jag klarade mig! sen såg jag hur det på alla stigar hade stannat folk framför människor med typ trollstavar som såg ut som blompinnar så jag började springa in på en stig för att ta mig därifrån men blev stoppad. det visade sig vara en fanatisk bloggrupp från storbritannien som kidnappade folk till bloggläger för att göra mästerbloggare av dom. och hela deras verksamhet började när någon känd bloggare hade skrivit en uppmanning för att få fler att blogga och då skämtsamt nämnt kidnappa folk och tvinga dom att blogga. xD
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 xD Nice dream med radiohead ska jag lyssna på nu bara för det.
Pico Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 drömde att jag var ute och gick med en släpkärra med alla mina grejer i och sen kom det en bil från storbritannien som körde på fel sida och körde över mig och kärra men eftersom den var så hög så jag klarade mig! sen såg jag hur det på alla stigar hade stannat folk framför människor med typ trollstavar som såg ut som blompinnar så jag började springa in på en stig för att ta mig därifrån men blev stoppad. det visade sig vara en fanatisk bloggrupp från storbritannien som kidnappade folk till bloggläger för att göra mästerbloggare av dom. och hela deras verksamhet började när någon känd bloggare hade skrivit en uppmanning för att få fler att blogga och då skämtsamt nämnt kidnappa folk och tvinga dom att blogga. xD xD
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 jävla kuk vad jag saltade äggen, det här var ju oätligt
Recommended Posts