Pico Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Bad blood The bitch is in her smile The lie is on her lips Such an evil child
Dingbats Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Nu ska jag nog gå och posta ansökan till posten. Norska ubåtar skapade krig; amerikanska jaktplan avvaras. Greker, nordirländare och gotlänningar grymtar åt oljelandets charmanta hemskheter. Pistoler och sablar transporteras alltid aktsamt, nu ska översten kanske använda några. Tyskland idiotförklarar löjliga länder, Portugal och Spanien tar en nacho.
Gote Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Belgiska låntagare irriterar nogräknade kriminella. Du kanske kan ta några poäng svenska också? xD
Pico Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 😆 Hade skrivit 20ish ord först, tror jag sammanfattar det med bara 😳 istället. Gick från Still bored till Stig-Björn, samurajsvärd och vasalopp... blev lite svårt att reda ut den härvan.
Pico Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 😆 Hade skrivit 20ish ord först, tror jag sammanfattar det med bara 😳 istället. Gick från Still bored till Stig-Björn, samurajsvärd och vasalopp... blev lite svårt att reda ut den härvan. Hade ju något jag skulle säga iofs, och det glömde jag ju nu. Det är Vasaloppet i helgen. 😆
Pico Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Kaffesugen, men har inte käkat något idag... orkar heller inte laga till något, så jag kanske skulle skippa kaffet då. Annars blire ju ett sånt jäkla blodsockerräjs, liksom. 😆
Fidden Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 (redigerat) 😳 Hade skrivit 20ish ord först, tror jag sammanfattar det med bara 😆 istället. Gick från Still bored till Stig-Björn, samurajsvärd och vasalopp... blev lite svårt att reda ut den härvan. Hs2oftjsdmbbigfsbtsbsovblsarudh... DET BLEV JU INGENTING 😆 Redigerat 3 mars 2010 av Fidden
Pico Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Hs2oftjsdmbbigfsbtsbsovblsarudh... DET BLEV JU INGENTING 😆 Snyggt! 😳 Jag kontrollerade till och med. Eller ja, de sista 10 bokstäverna eller något iaf. xD
Pico Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Snyggt! 😆 Jag kontrollerade till och med. Eller ja, de sista 10 bokstäverna eller något iaf. xD Och när jag säger "eller något" så kan det betyda att jag istället tittade ut genom fönstret och såg en fågel. Jo, så var det nog.
Fidden Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Och när jag säger "eller något" så kan det betyda att jag istället tittade ut genom fönstret och såg en fågel. Jo, så var det nog. Om det var en bofink med hatt kanske det var jag.
Pico Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Om det var en bofink med hatt kanske det var jag. Såg ingen hatt, men han hade en bilgrill på huvudet. Såg farligt ut. 😕
Pico Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Har nu bytt från att ha Stings Englishman in NY på hjärnan till Neil Sedaka och låten Bad blood. Vet inte om det blev så satans mycket bättre. 😕
Pico Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 leif everts eviga tuppkam Var lite oleet av mig att det tog en minut att dekryptera det där. 😕
Recommended Posts