Pico Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Curlinghallen i Umeå har ansökt om serveringstillstånd för slutna sällskap.Enligt tjänstemannaförslaget blir det ett ja. – Det är en nödvändighet för att hallen ska gå runt, säger Robert Ullsten, ordförande för Umeå curlingklubb. xD Äre så jäkla tråkigt där om man är nykter?
Gote Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Det roliga är att i meningen "Dingbats objektifierar Sandra Oh" är Sandra Oh objektet... 😆
Pico Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 (redigerat) Det roliga är att i meningen "Dingbats objektifierar Sandra Oh" är Sandra Oh objektet... 😆 Ja det var ju kul. Vi får nog ringa Ewert Ljusberg. 😛 Redigerat 3 mars 2010 av Pico
Dingbats Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Det roliga är att i meningen "Dingbats objektifierar Sandra Oh" är Sandra Oh objektet... 😛 Men inte i "Sandra Oh objektifieras av Dingbats"... ...där är hon patient 😆
Gote Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Ja det var ju kul. Vi får nog ringa Ewert Ljusberg. 😛 Släng dig i brunnen! 😆
Overkill Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Läst den här artikeln på wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_James_Bulger Helt sjukt 😆
Pico Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 (redigerat) 😉 Hmm, tänkte skämta lite här men... svårt o bli tydlig i otydligheten liksom. 😆 Redigerat 3 mars 2010 av Pico
Gote Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 😉 Hmm, tänkte skämta lite här men... svårt o bli tydlig i otydligheten liksom. 😆 Äh, hur fel kan det bli? 😆
Pico Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Nu äre ju från England det där så... Har lirat rätt mycket med engelsmän i både AC och WoW, och de säger typ alla "fuck pc!" 😆 Så det kanske inte kan bli fel dårå... 😉
Dingbats Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Jag hoppas i höst när jag börjar på SU att jag träffar nån lagom likasinnad musiker som känner nån som har ett skivbolag. Jag har ju inte ens sökt än. Kan man söka än? Jag bara tar för givet att jag kommer in.
Recommended Posts