Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Den var go. 😑

Hela albumet är bra 😳

Postat

Tack för tipset förresten. Jag har liksom lyssnat sönder mina spellistor på senaste så e gött me ny musik. 😑

Postat
<3<3<3<3<3<3 !!!11!!!oneon!!!oneone!!!1

Jag förstår precis. 😑

Postat
xD

Va fan. 😳 Bra rulle!

Uhm ja alltså... det är inte en film om en gubbe som konstant rullar ned för en trappa. 😑

Postat
Uhm ja alltså... det är inte en film om en gubbe som konstant rullar ned för en trappa. 😑

jasså ahaa. 😳

Postat

Det ser så ut iaf 😳

Postat
hängeru inte med i dagens ungdommars 13372p34k? xD

<3 är inte 1337, det är nåt besläktat språk dock... Nånstans mellan 1337 och smileys 😑

Postat
<3 är inte 1337, det är nåt besläktat språk dock... Nånstans mellan 1337 och smileys 😑

jag bara sa något! hänger själv inte med så möe! xD har dock fattar <3 <3 <3 och !11!1!!!!oneoen!!1!one

Postat

Vill man uppleva något obehagligt på Spotify, sök på "as made famous by" a015.gif

Det finns många vidriga covers där, försök till copycats men de låter inte bra. Billiga utgivningar för samlingsalbum/skivbolag som inte har råd att licensiera originalen

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.